Hai hai, Vraagje; Ik heb vroeger teveel lopen epileren waardoor mijn wenkbrauwen een ramp zijn, Ik heb nog wel genoeg haartjes van mezelf alleen zijn er overal kleine happen uit en klopt de vorm dus niet meer. Ik ben al 8 jaar bezig dit elke dag recht te tekenen en te zorgen dat het er niet vreemd uitziet. Ik ben dit zo ontzettend zat dat ik al een jaar bezig ben met het zoeken naar een salon die permanente make-up kan zetten dmv hairstroke techniek. Dan tattooeren ze dus iniemienie haartjes zodat je niet ziet dat het getattooerd is. Graag zou ik willen weten of hier ook dames zijn die dit met hun wenkbrauwen hebben gedaan en hier tevreden over zijn|?
Ik heb enkele mensen in mijn omgeving die permanente make up hebben laten doen, maar ik weet niet waar, het resultaat is wel heel erg mooi geworden. De meeste hebben hetzelfde wenkbrauwen dilemma als jou gehad en hebben nu nette permanente wenkbrauwen en twee daarvan waren zo tevreden dat ze ook een permanent ooglijntje hebben laten doen. Hoe dan ook, het ziet er netjes uit en ze hoeven niet meer elke dag te tekenen.
Ik heb het 5 ong. 5 jaar geleden laten doen... Mijn wenkbrauwen....Alleen was mijn huid zo dun dat ze een extra dunne naald moest gebruiken... En ik dus ipv maar 3 x wel 6 xmoest.. Na 3 x had ik het helemaal gehad en leek het of zaten ze er perfect ingetatoeerd.... Maar nou 5 jaar later zijn ze helemaal foetsie verdwenen. Ik heb nog een jaar een klein streepje gehad, maar ook die is er niet meer. Achteraf ben ik blij dat ze weg zijn, ik had het nu niet meer mooi gevonden... Maar die foto die jij daar hebt vind ik wel weer prachtig!
Ik heb het nu 4 jaar terug laten doen. Opzich niet helemaal tevreden, ik teken nog altijd erover heen. 1 voordeel is dat als ik nu ga zwemmen of naar het strand dat ik niet met een blote billen gezicht thuis kom, maar nog 'redelijk' nette wenkbrauwen heb! Ik zou het ook nooit meer over laten doen. Ze vervagen nu wat, maar ik denk dat ik hier nog wel een jaar of 3 mee rond loop!
best lange tijden allemaal! er staat dat je elk jaar het moet laten opfrissen a 80 euro, dus valt mee.