Gezocht mensen met 'file ervaring' ivm huldiging Amsterdam morgen

Discussie in 'De lounge' gestart door Meryl, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik moet morgen voor mijn werk naar Lelystad, heb daar om 13:00 een clientgesprek. Nu hoorde ik vandaag dat er morgen een miljoen mensen afreizen naar A'dam i.v.m. de huldiging van het Nederlands elftal...is het wel zo'n goed idee van mij om te gaan denken jullie??
    Zijn er mensen die uit ervaring weten dat ik hier hinder aan zal gaan ondervinden?? :(

Zit anders echt te denken om de afspraak te cancellen.
    Ik rijd trouwens vanuit Den Haag...heb eerst om 08:30 een afspraak in Alphen a/d Rijn en wilde dan rond 10:00 vanuit Alphen richting Lelystad... Hoop dat iemand mij iets wijzer kan maken :)

2. Maia

Maia Niet meer actief

ik zou dan voor de zekerheid via Utrecht rijden want de A4/A10 zal wel druk zijn. Als je A'dam voorbij bent zal het geen probleem meer zijn maar A4 en A10 staat sowieso vaak veel file dus dat zal nu wel extra zijn.

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik zou zeker niet over Utrecht gaan. Door de wegwerkzaamheden en de verwachte drukte lijkt het me beter om over de A4 en A10 te gaan. Elke dag rijden er zo'n 500.000 mensen in de spits richting Amsterdam dus zo bijzonder is het niet en gezien je planning moet je het makkelijk kunnen halen. Ik rij het dagelijks en je kunt natuurlijk pech hebben maar ik denk dat het wel meevalt.

4. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Dank voor jullie reactie!
    Ik hoop dat de vakantieperiode de drukte weer iets compenseert :)

5. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ik rijd elke dag naar amsterdam via a4/a10. Zou zeker deze route nemen ipv a2. Mijn man rijd daar namelijk elke dag en staat veel vaker vast dan ik. daarnaast zijn het vaak maar korte stukken fille op de a4/a10. Het is ook een heel stuk rustiger door vakantie. Tip: mocht het bij de schipholtunnel vast staan, rijd dan even via het schiphol terrein. scheelt je een kwartier!

succes!

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Was je vanmorgen ook zo verrast door de rust op de A4? Ik reed er soms bijna alleen! Zo mag het elke dag wel zijn :D

Maar A2 is echt een ramp. Heel soms probeer ik het weer en dan ben ik gelijk een uur later.

7. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    De A1 vanaf A10 tot A6 is momenteel rampzalig ivm wegwerkzaamheden.
    Maar je hebt drie uur de tijd dus het zal je wel lukken, misschien wordt de terugweg lastiger qua files.

8. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Klopt 078mama! Heb niet een keer snelheid hoeven minderen. en ook terug in 1 keer door. Heerlijk! Vooral met die hitte nu vind ik het erg vervelend om stil te moeten staan... geen airco...

9. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Het verkeer rond Utrecht valt op dit moment heel erg mee hoor. De vakantie is al even begonnen. Geen file gezien vandaag. De A2 kan inderdaad wisselvalliger zijn door de lange aan een schakeling van werkzaamheden, maar rijdt meestal (langzaam, golvend) door, wat ik van de A4 niet kan zeggen (ieder zijn ervaring). Verder mis je de A2 volgens mij als je vanuit Alphen komt, maar neem je eerder de A12/A27/A6. Het is volgens mij wel een goed alternatief mocht het drukker worden rond Amsterdam. Ter info, op zondag met de wedstrijd was het overigens wel goed te doen op de A4 richting Amsterdam.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    enige optie zonder file is dan:

A12 - A2- A9 -mini stukje A1- A6, ben je zo'n 8 min langer onderweg.

Op de a27 via utrecht kom je vaker in de file net als op de a4 en a10.

Deel Deze Pagina