Hoi meiden, Mijn dochter van ruim 3.5 jaar is erg verkouden en heeft nu voor de 2e nacht koorts. Overdag alleen erg snotterig en rond 17u komt de koorts weer. Hoeveel precies weet ik niet want ik mag haar absoluut niet temperaturen. De eerste nacht werd ze rond 1u zwetend wakker en wees ze naar het plafond: kijk daar, dat vind ik eng! Ik was eerst bang dat ze ijlde en erg hoge koorts had maar toen ze eenmaal wat gedronken had en meer wakker was begon ze weer grapjes te maken. Na veel protesteren een zetpil gegeven en weer gaan slapen. Vanavond al 2x erg naar wakker geworden. Ze is dan in de war en kan niet goed uit haar woorden komen. Ze voelt niet heel warm maar heeft wel wat koorts. Ze was bijvoorbeeld bang voor haar kussen! Als ze dan goed wakker is is ze niet bang meer en gaat ze weer slapen We hebben weleens vaker dat ze tussen waken en dromen zit en niet goed uit haar woorden kan komen maar nu is het erger dan anders. Herkent iemand dit? Wat kan het zijn?
Mijn zoontje heeft dit nu! Eerste keer day ik het meemaak en gister dan. Hij gilt echt heel hard met ogen open is doodsbang voor ons en wijst kijk kijk maar er is niets. Daarna begint hij te bibberen en slaapt verder Echt de exorcist is er niks bij. Ijlen is het ja
Bericht verwijderd, zie nu dat dit bericht van bijna een maand geleden is, dus mijn reactie zal niet meer zoveel toevoegen.