Ervaring phil en Ted? Bak xl?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bunchy, Mar 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    Vandaag in winkel geweest en deze wagen gaat het worden.. Het nestje vinden we echter te klein. De verkoopster vertelde dat er ook xl variant was maar niet voorradig.. Wil m via mp kopen..
    Nieuwste model s net uit, vier wielen maar staat ng niet op mp.
    Hebben jullie tips waar ik op moet letten?
    En ervaring met de xl?
    Ik wil dat baby er toch zeker acht maanden in kan liggen.

2. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Wij hebben ook de xl cocoon gebruikt, ga je de wagen als enkele eerst gebruiken of gelijk als duo wagen. Onze kindjes schelen 16 maanden en was wel blij dat we de xl variant hebben gekozen. Hij heeft er 7 maanden gebruik van gemaakt en toen wou hij toch echt wel graag wat meer zitten. Hij had er dus wel langer in kunnen liggen. Wij hebben de phil en teds vibe drie wielen. Heb nooit spijt gehad van aankoop van deze kinderwagen. Krijgen wel heel veel verschillende reacties van mensen!
    De een vind het heel handig en de ander vind het sneu voor de jongste (die toch vaak achter/onderin zit ivm gewicht), maar als ik de jongens moet laten kiezen zitten ze nu beide even graag zowel boven als onderin om het zo maar even te noemen.

3. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    Dank je wel!!
    Ik wil m direct gaan gebruiken..
    Ze zijn alleen zo duur. Hebben een mooie bugaboo nog staan en dan nu deze wagen. Wil m tweedehands kopen maar dan betaal je nog 500 euro...

Share This Page