Goedemorgen, Ik heb even een vraag over de flesvoeding van mijn zoontje Hij is 11 maanden en kreeg tot nu toe nog 2.5 fles ongeveer. Dat zag er zo uit: Ontbijt rond 7.00: pap 180ml + 6 + 4 pap Tussendoor fruit Lunch rond 13.00 2 boterhammen mer beleg en daarna een fles 120ml + 4; gaat eigenlijk nooit helemaal.op Tussendoor liga of ander koekje, rijstewafel of cracker Rond 18.30 avondeten en daarna een bordje griekse yoghurt (ongeveer 3 el) Rond 23.00 laatate fles 180ml+ 6 Tussendoor krijgt hij water, iets anders vindt hij nog niet lekker. Nu heeft hij al 3 avonden gewoon doorgeslapen. Ik heb hem nooit wakker gemaakt voor de laatste fles maar nu wordt hij er dus zelf ook niet meer wakker voor. 'S nachts slaapt hij ook heerlijk door. Kan niet beter zou je denken haha, maar nu vraag ik me toch af of hij niet te weinig (melk) binnen krijgt.. en of de mindere hoeveelheid melk wel goed wordt opgevangen door het andere eten. Het is niet zo dat ik ineens iets anders of meer ben gaan geven, maar zo van de een op de andere dag doet hij dit. En dan nog een klein vraagje.. gisteren heeft de tante van mijn man op ons zoontje gepast en mijn man heeft haar gezegd dat ze de poedermelk in de voordoseerbakjes kon gebruiken, maar dat was 6 schepjes. Ze heeft deze 6 schepjes gebruikt voor 120ml.. 2 schepjes te veel dus. Kan dit kwaad? Mijn zoontje lijkt er geen last van te hebben overigens
335 ml melk is prima voor 11 maanden. Zeker als ze yoghurt goed eten. Mijn dochter krijgt ook zoiets. Wbt die voeding van gister, dat kan echt geen kwaad hoor.