Hoi! Het speelgoedboek is weer op de deurmat gevallen en mijn dochtertje is alweer begonnen met een Sint lijstje te maken op idee van Papa Helemaal niet erg want zo heb mama lekker vroeg alles in huis! Maar nu vraagt ze om playmobil country en princess. Ik ben helaas niet bekend met playmobil dus vraag me af of dit wel echt leuk is voor een meisje van 4. Wat zijn jullie ervaring met playmobil en deze leeftijd.
Hier spelen ze vanaf 3 met Playmobil, de jongste misschien nog wel wat jonger. Heel leuk dus voor een vierjarige!
Ja, zeker leuk voor een vierjarige! Hier een heel grote bak vol en kunnen ze met zijn drietjes echt lang mee spelen. Mijn jongste van 4 speelt er nog het meest mee.
Hier een driejarige die heel graag met de playmobil speelt! Gerust anderhalf uur in haar eentje. Hier krijgt ze ook weer wat voor Sinterklaas.
Leuk, misschien nog wel rekening houden met welke set je koopt, afhankelijk van het kind. Dus eerder een pony met veulen dan een pony die versiert moet worden met allemaal kleine priegelige strikjes.
Hier een jongen dus ook jongens playmobil. Vorig jaar kreeg hij met zijn verjaardag zijn eerste playmobil en ondertussen is het al goed uitgebreidt. En er ligt weer playmobil klaar voor de decembermaand. Ik vind het echt topspeelgoed. Je krijgt het niet kapot, het is best wel leuk om te zien dus je hebt geen mega lelijke rommel in je woonkamer rondslingeren en mijn zoontje speelt er heel graag mee. Is echt zijn favo speelgoed. De prijs is wat duurder maar het is wel echt kwaliteitsspeelgoed wat jarenlang leuk blijft. Als je het zo bekijkt is het eigenlijk niet zo duur. Ik raad het aan.
Mijn zoontje speelt er al zeker een half jaar mee! Is het speelgoed waar het meest mee gespeeld wordt en kan hem gerust een uur niet horen als hij er mee aan t spelen is. We hebben inmiddels al een aardige berg verzameld en het topstuk is wel het grote woonhuis. Hij krijgt voor Sinterklaas ook weer playmobil.
Mijn zoon heeft afgelopen weekend met zijn 3e verjaardag zijn eerste playmobil gehad. We hebben expres dingen gekozen die voor hem nu heel herkenbaar zijn, het meeneem huis (echt ideaal), een camper en een auto met boot. Hij vind het geweldig, er zit wel een hoop klein prul bij, dus wij houden hem wel goed in de gaten (wij hebben een kind wat overal wel iets wegstopt ) maar het is echt heel leuk!
Je kind moet natuurlijk wel het type zijn om met poppetjes te spelen. Maar hier al vanaf jaar of 3 het favoriete speelgoed. Deze week Wordt ze 9 en wil ze nog steeds graag playmobil krijgen Dus als je een playmobil-kind hebt.. heeft ze er absoluut de leeftijd voor. Kun je nog veel plezier van hebben. Maar het is duur genoeg om eerst eens met een wat kleiner setje te laten spelen of 2e hands wat te kopen Gewoon om het uit te proberen.
Hier vanaf dat ze ruim 2,5 was. We gingen rond de december tijd kijken voor iets anders in de speelgoedwinkel. Daar was een speeltafel met playmobil en dat vond ze helemaal geweldig. Toen via Mp zo'n meeneem huis gekocht om te kijken of ze het thuis ook wat vond. Ze is nu bijna 4,5 jaar en speelt er heel veel mee. Ze vind het nog steeds super leuk en heeft al een hele verzameling.