Ik twijfel zo. Heb normaal altijd laarsjes voor m'n dochter in de winter maar heb nu leuke leren gympen gezien. Twijfel alleen omdat t me te koud lijkt? Of valt dat mee? Beide is me te duur. Zijn allebei rond de 100 euro.
Koud zal wel mee vallen denk ik. Ik koop altijd beide. Gympen voor onder een broek en laarsjes voor onder een rokje/jurkje. In de praktijk draagt mijn dochter meer gympen omdat ze zich veel makkelijker kan bewegen in een broek😉
Misschien handig om erbij te vertellen dat ze vooral jurkjes en rokjes draagt. Misschien zijn laarsjes dan toch leuker?
Als allebei geen optie is en ze vooral jurkjes/rokjes draagt zou ik voor de laarsjes gaan. Hier draagt ze zelden een broek en ik koop dan ook elke winter laarsjes.
Hier ook altijd beide. Dochters dragen alleen rokjes en jurkjes, maar daar vind ik een paar sneakertjes onder ook leuk. Liever twee goedkopere paren (samen max 80 euro) dan één duurdere eigenlijk. Afwisseling is beter voor je voeten.
Hier ook altijd laarsjes, regenlaarzen en sportschoenen en dan 9 van de 10 x ligt er nog een paar extra in de kast. Zoon heeft altijd 2 paar sport achtige schoenen, houd niet van de hele stevige schoenen . Neigt erg richting skate schoenen, dat vind hij het fijnst.
Ik koop voor alle drie gympen en daarnaast voor de jongens schoenen en voor mijn dochter nog laarsjes. Hier zijn de kinderschoenen echt werkelijk geen 100 euro40 is het gemiddelde.
Ik heb voor mijn jongens gewoon Adidas gympen. Als het koud is, zit er nog wel ruimte in voor wat dikkere sokken. Mocht er een laagje sneeuw vallen dan hebben we daar lieslaarsjes voor.