Ik heb een nieuwe kinderwagen besteld een week of 2 terug. Deze zou morgen binnen komen dus ik heb eergisteren mijn kinderwagen op MP gezet. En gisteren een mail gehad van iemand die vanavond zou komen. Nou werd ik vanmorgen gebeld door de winkel er is iets fout gegaan en ze hebben mijn wagen verkocht aan een ander Nu kan ik er 4-6 wk op wachten:x ( en krijg een gedeelte geld terug ) MAar goed ik vanmiddag echt meteen een mailtje naar die persoon gestuurd dat ik mijn kinderwagen dus nog niet kwijt kan en dat ik dat écht heel erg vind dat het zo gegaan is. Maar ik kreeg niks terug ( nou vind ik dat niet zo heel raar dus zocht er niks achter eigenlijk ) A fijn we zitten te eten en het nieuws te kijken word er geklopt.. Staat die arme man aan de deur is mijn mailtje niet aangekomen Ik vond het zo erg en schaamde me kapot want hij kwam ook niet uit de buurt. Ik heb hem 20 euro gegeven om de benzine kosten een beetje te dekken maar echt ik vond het zo erg
haha vervelend! Kun jij ook niets aan doen toch? wel netjes van je dat je zijn benzinekosten soort hebt willen dekken
Ahw, da's wel sneu inderdaad.. Maar vind dat je het erg netjes op hebt gelost hoor! Fijne actie van die winkel..
dat is wel vervelend maar volgens mij heb je het super opgelost ! met de benzine geld, is toch super lief ! jij kan er tenslotte ook niets aan doen.
Ja die man was zo teleurgesteld en ik vond het zo erg! Schaamde me echt kapot en vond het dan wel zo netjes om hem te gemoed te komen
Nja hij baalde heel erg ( logisch!) die man kwam ook niet uit de buurt en had er een poos voor in de file gestaan
Lief van je.. Maar.. ik had hem dan toch meegegeven, je hebt toch een belofte/deal gemaakt. Ik had zelf wat anders verzonnen voor mijn kind..
Och jee, wat sneu, zou me ook erg lullig voelen. Netjes van je om hem tegemoet te komen! Piep-winkel zeg!
Ik had de wagen meegegeven en leen wagen geëist van de winkel. De winkel erkent probleem en had gezegd dat je nu dus zonder wagen zit
Tsja moet TS dan 6 weken lang een baby dragen Naar de winkel dragen, CB dragen, etc etc Stel TS heeft geen auto of rijbewijs dan ben je er mooi mee klaar.. Zeer netjes opgelost TS met het benzinegeld!! Vele handelen het slechter af Bovendien wist TS vanmorgen pas dat haar wagen over 4-6 weken komt en heeft die meneer netjes afgemaild.. Mijn deal met die meneer zou me minder waard zijn als daardoor 6 weken lang een zware baby overal heensjouwen..
Dat had ik al geopperd maar 1 dat lukt écht niet ik heb geen vrienden/kennissen met een kind dus een wagen lenen gaat niet. Leenwagen heb ik bij de winkel gevraagd maar die hadden ze niet. En ik kan hem helaas niet overal op mn arm naar toe tillen ( heb nog steeds bekken en rug klachten sinds de bevalling ) anders had ik hem met liefde mee gegeven en mn jongste wel getild.
Veronderstel dat je gisteren al je eigen wagen had verkocht, had je nu mooi gezeten. Ik vind dat de winkel je tegemoet had moeten komen met een tijdelijke oplossing want het is hun fout. Maar oké het liep anders.
Nou vind dat t.s het echt heel lief heeft op gelost ze heeft nog geprobeerd om in contact te komen. Ik had ook mijn kinderwagen dan niet mee gegeven wat moet je dan je baby en peuter op je rug dragen. Lijkt mij sterk.
Dat vind ik dus ook maar hun niet.. Staat ook in hun voorwaarden dat ze dat niet verplicht zijn. Heb een uur met ze aan de telefoon gezeten en kreeg met pijn en moeite wat geld retour aangezien de wagen al betaald is:x
Ik vind het echt netjes opgelost van je. Logisch dat die man baalde maar daar kan jij verder ook niks aan doen.