Dames Vanmorgen de predictor early gedaan. Samen met de kV, en waar de kv gewoon super opgelopen is (10 dpo) Blijft de predictor gewoon echt tuur/tuur. Je hebt er zowat een vergroot glas voor nodig. Helaas heb ik dus het idee dat de predictor weer slechte testen leverd. Zal de foto van de kV bij voegen. Predictor krijg ik niet eens op de foto Maar hoe zijn jullie ervaringen dus nu weer de laatste weken bij de predictor early. ???
Dan heb je denk ik slechte test gehad. Mijn kv test was lichter dan de jouwe en mn predictor was absoluut niet tuur. Sommige zeiden wel dat gezien de kv test de predictor wel zou knallen maar dat was dus absoluut niet zo.
Mmmm dan heb je net een slechte/foute test gehad. Ik deed de predictor ook samen met kv en de predictor was echt duidelijk. Zal ff zoeken of nog foto kan vinden.....
Zo das echt een verschil. Hier moet ik echt een turen tot ik een ons weeg. Terwijl ik bij de kV zowat een zonnebril nodig heb
Je hebt denk ik net een slechte versie gehad dat moet bijna wel. Mijn kv was ook echt donker donker paars donkerder kon niet meer.
Bij mij reageerde de kruidvat ook beter dan de predictor; waar op de kruidvattest al een zichtbaar lijntje te zien was was de predictor bij mij nog omowit. Was er toen heel onzeker over, maar de kruidvat had toch gelijk...
dat zijn toch die superdure testen? (a +-11 euro) daar zou niet 'zomaar even' een slechte bij mogen zitten. gefeliciteerd trouwens!
Wow prachtige streep!!! Wat geweldig op de natuurlijke manier zwanger!! Een hele dikke proficitat meid!!!
Ja nja tis dat de kV zo duidelijk was dus dat dat me van de onzekerheid weg hielt denk dat ik anders echt was gaan janken ofzo Haha. Maar echt stom heb er nog 1 liggen
Hahaaa jaaaa bizar hè voel me ook helemaal happy collega's zeiden al wat ben jij vrolijk Maar gezegd dat ik goed had geslapen
Ha 'goed geslapen'! Ik hoop dat je nog maanden lang goed slaapt en dan totaal niet meer omdat je n kleine hebt die je wakker maakt haha.
Haha mensen beginnen hier al met horror verhalen, Extra kilo's Wouw het zouden er wel eens 2 kunnen zijn Hallo ik slaap straks in dat geval helemaal niet meer. Hahaa ik ga nu slapen alsof me leven er van af hangt
Wahaha nou ik ben nog niks aangekomen en of t er 2 zijn hoor je over n paar weekjes wel Slapen lukt mij alleen niet meer, de eerste weken super goed en nu lig ik alleen maar wakker. Ze schopt ook in mn slaap en dan word ik of wakker of verwerk het in mn droom haha.
Haha 2 zullen ook meer als welkom zijn hoor Haha ach die slapeloze nachten zijn voor een goed doel jullie hebben er lang genoeg voor moeten wachten