Aanschuifbedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Neko85, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neko85

Neko85 Actief lid

21 jun 2013
    347
    0
    0
    NULL
    Zaandam
    Momenteel ben ik zwanger van een 2e kindje.
    Wegens ruimtegebrek hebben we ervoor gekozen om de eerste maanden de baby bij ons op de kamer te laten slapen.

We hebben een ledikant, maar nu zag ik laatst een aanbieding van een aanschuifbedje langskomen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft het veel meerwaarde tov een ledikant? Of juist niet?

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    ik heb het simpelste bedje uit de babyzaak meegenomen voor 25 euro en een matrasje uit de kringloop (wel even gekeken of het er nog uitzag natuurlijk ) .
    1 zijkant eruit gehaald en op hoogte de bodem er in geboord en voor 40 tientjes hebben we een co sleeper . ideaal ( mijn zoon is 1 en slaapt er nog in .

mjs

3. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ik vind het fantastisch! Onze dochter slaapt er nog steeds in, ze is nu bijna 5 maanden. Maar het hoeft inderdaad geen hypermodern bedje te zijn, een simpel ding is prima.

4. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel fijn, zeker als je BV gaat geven, dan kan je s nachts zo je kind naar je toe trekken :) hoef je helemaal niet uit bed!

5. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik ben ook positief!
    Ik hoef er bij de nachtvoeding niet fysiek uit en ben direct bij haar wanneer ze me nodig heeft.
    Zou niet anders willen.
    En het is ook fantastisch wakker worden met zo'n ukkie direct naast je.

6. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O ik zou willen dat ik het had. Nu vind ik het het niet meer de moeite waard om het wiegje weg te doen en een aanschuifbed te kopen. Maar deze baby slaapt een stuk slechter dan de oudste, waardoor het het nu wel waard was geweest.

7. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik vond het heel fijn. Ik ga nu een duurdere kopen omdat bij mijn eerste had ik het gevoel dat het allemaal te open is.

8. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Goedkoopste ikea ledikant, zijkant er af, hoppa! Werkt bij ons al vier jaar perfect.

9. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Dat laatste hebben wij ook gedaan. Manlief heeft het zo gedaan dat er een extra steunbalk onder zit om het gewicht op te vangen en als ze straks niet meer aan ons bed vast hoeft te slapen kan de zijkant er zo weer in en hoeven we geen nieuw bedje te kopen. Het kost dus alleen een balkje hout van een paar euro, ideaal.

10. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de sniglar van ikea gekocht (€34) en halen hier idd de zijkant af en maken em op hoogte van ons bed .. Klaaaar :))

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Hier een co sleeper gekocht
    nog niet in gebruik dus geen idee of het bevalt :)
    Maar kan hem ook als gewone wieg neer zetten dus dat is wel makkelijk

Deel Deze Pagina