Ervaring prepret amersfoort?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Hope86, Feb 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope86

Hope86 Actief lid

Oct 3, 2012
    233
    5
    18
    Female
    Flevoland
    Dag meiden!

Wij willen graag met 16 wk een geslachtsbepaling laten doen bij prepret in Amersfoort. Deze zit bij prenatal hearts. Ik ben benieuwd of iemand hier al eens is geweest en hoe jullie ervaring is geweest? Leggen ze je rustig uit, nemen ze de tijd etc. Of is het eventjes kijken, geslacht en toedeloe..?

Alvast bedankt!

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hoi! Ik ga daar zelf ook een afspraak maken voor de geslachtsbepaling denk ik. Zelf dus nog geen ervaring mee maar mijn beste vriendin was er erg over te spreken en gaf het als tip...

3. annamar

annamar Niet meer actief

ik ben een paar weken geleden geweest, bij mij namen ze wel lekker de tijd, en legde alles uit, ik geloofde niet dat ik een meisje nu kreeg dus heeft ze me rustig nog een paar x laten zien dat het toch echt geen jongetje was ;) haha nee ik vond het super! Je krijgt ook mooie duidelijke foto's mee!

4. Hope86

Hope86 Actief lid

Oct 3, 2012
    233
    5
    18
    Female
    Flevoland
    Annamar, wat fijn om te horen dat jouw ervaring zo goed was en dat ze echt de tijd voor je heeft genomen! Ik ga de knoop doorhakken en alvast een afspraak inplannen voor over 4,5 week :) leuk!

Bedankt voor jullie reacties!

5. annamar

annamar Niet meer actief

ja gewoon doen, echt een aanrader! :) en erna lekker shoppen hihi hebben ze slim gedaan ;)

Share This Page