ik heb vandaag een echo gehad bij de huisarts, i.v.m. buikpijn. echter lijkt het naar mijn idee net alsof er 2 vruchtzakjes zitten.eentje aan de rechterkant is duidelijk zichtbaar. maar links hiervan lijkt ook een vruchtzakje te zitten.... of zie ik dat alleen? is het handig om contact met de gyneacoloog op te nemen? alvast bedankt voor een reactie
Wat zegt de huisarts ervan? Ik had zelf een hematoom in het begin van mijn zwangerschap, dat zag er op het oog ook net zo uit als een vruchtzak. Ik kan mij voorstellen dat dit ook opgaat voor bijvoorbeeld een cyste.
Wat heeft de huisarts er zelf van gezegd? Ik neem aan dat je niet zo maar weer naar huis bent gestuurd toch, ik lijk 1 vruchtzakje te zien.
Ik zie er duidelijk maar 1, ik ben in verwachting van een tweeling en daarbij zag je bij de eerste echo al heel duidelijk 2 vruchtzakjes. Ik weet niet hoever je bent, maar mijn eerste echo met bijna 7 weken zag er zo uit:
nou, ik heb al een lief dochtertje,maar 2kleintjes erbij had ik leuk gevonden. maar ga volop genieten van dit kleintje
Zou dat tweede zakje(ik zie hem ook) geen dooierzakje kunnen zijn? Bij mij leken dat ook twee vruchtzakjes. (vond ik zelf dan) Hij zit ook wel erg op de rand, of niet? Wanneer krijg je de volgende echo?