Vanmorgen echo gehad, vandaag 6 weken. Vruchtje is 2,5 mm. Hartje klopte ook al heel mooi. Ben alleen opgenomen in het ziekenhuis voor HG. Ben zo aan het spugen.
O jeetje. Heel veel sterkte! (En gefeliciteerd trouwens). Had bij Finley ook een HG-zwangerschap. Kon ternauwernood een ziekenhuisopname voorkomen. Mijn ketonenwaarde zat net onder de grens. Vreselijk. Voelde me zo naar dat ik de zwangerschap haast niet meer wilde. Kon alleen maar plat liggen en spugen. En geen lawaai om me heen verdragen. Kon dus ook tijdelijk niet voor Aiden zorgen. Dat deden mijn vriend en mijn (schoon)ouders. Pas rond 20 weken ging het beter. Daarna nog 1x een terugval gehad en na 25 weken kon ik eindelijk een beetje genieten. Doe rustig aan (maar ja, je kunt niks anders) en ik hoop dat je je snel weer wat beter mag voelen.
Veel sterkte met je misselijkheid , hoelang moet je in het zh blijven? Ik ben morgen 6 weken , en kan niet wachten tot mijn 1e echo volgende week vrijdag. Super zeg dat jullie hartje al zo mooi klopt !!
Heb nu infuus met medicatie en vocht. Urine zijn ze aan het controleren en bloed is afgenomen. Waarschijnlijk 4 dagen blijven. Hoop dat het snel werkt want ik voel me gewoon .... Ze zijn wel heel lief