Wij hebben al een aantal jaar digitale tv van ziggo. Eigenlijk nooit problemen gehad maar nu sinds een aantal weken stoort de zender net 5 heel erg. En dan ook echt alleen die zender incl reclames. Begint nu wel irritant te worden want ik kan er niks meer kijken zonder om de minuut te haperen. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Zoja wat heeft bij jullie geholpen?
Wij hebben dit ook sinds een aantal weken, alleen doet de tv het bij ons bij heel veel zenders erg irritant! Wij krijgen van de week een nieuwe ontvanger (nieuw abonnement) dus ik hoop dat het dan afgelopen is. Ik kan je dus niet vertellen waar het aan ligt, misschien moet je ziggo even bellen en je probleem uitleggen, waarschijnlijk kunnen zij je wel vertellen waar het aan ligt en wat je er evt. aan kunt doen.
Ik had dat met discovery en Syfy .. Volgens ziggo ligt het aan de coax kabel. Heb het kastje gereset en nieuwe kabels gekocht en nu doet hij het. Probleem is nog niet helemaal verholpen maar het is wel beter zo. Als ik het kastje hoger zet doet hij het ineens ook beter... (?) Heel vervelend.. (edit: als je een splitter (heet dat zo?) hebt kan het ook daaraan liggen.)
Nee hij is direct aangesloten op het groene kabeltje wat uit de muur komt. En de coax is 2 mnd terug al vervangen op advies van Ziggo.
wij hebben het bij een aantal zenders (24kitchen, syfy, boomerang). Bij ons zit het hem in de kabelversterker. Die is al een keer vernieuwd en toen ging het een tijdje goed, maar nu weer dus. Heel irritant.
Is dat dat zilveren ding waar ook de kabeltjes van internet enzo in gaan? Want die is hier dus onlangs vervangen omdat we problemen hadden met programma's terug kijken via het menu.
dat niet maar wel een ander probleem dat we nooit eerder gehad hebben. Als de stekker van het tv-boxje er niet inzit (omdat vriendlief xbox speelt en het verlengsnoer niet genoeg "gaten" heeft) hebben we opeens geen internet meer. Morgen even bellen, maar het is echt gek. Iemand die dit kent?
Hier alleen ned3 en net5. Bij ons is het de combi van philips en ziggo digitaal, schijnt niet goed te matchen.
Ik heb ook even een vraagje. Wij hebben 3 samsung tv's met ci module erin. Soms heb ik ineens dat het geluid van een zender het niet doet. Als ik dan naar een volgende zender zap en daarna weer terug dan diet het geluid het vaak weer.
Wat ik weet van de CI modules is dat deze nog steeds niet officieel zijn goedgekeurd. Of hoe kan ik dat beter uitleggen. Ik heb voor Sony gewerkt heel lang. Sony tv's en KPN hebben samen een contract afgesloten zodat die module werkt icm kpn en een sony tv. De rest van de providers ( dus tele2 ziggo etc ) Die hebben geen officiƫle contracten afgesloten waardoor het zo kan zijn ( hoeft niet want bij veel gaat het ook goed ) de module niet volledig werkt omdat de tv dit tegen houdt. Je kan proberen terug te gaan naar de winkel waar je de module gekocht heb misschien krijg je een nieuwe!
Effe bellen met de klantenservice. Overigens CI+ modules zijn bij de meeste nieuwe televisies inmiddels wel gecertificeerd. Gewoon even kijken op de website, daar staan de modellen vast wel op.
Ik heb ook even een vraagje. Wij hebben 3 samsung tv's met ci module erin. Soms heb ik ineens dat het geluid van een zender het niet doet. Als ik dan naar een volgende zender zap en daarna weer terug dan diet het geluid het vaak weer.
Dat probleem niet maar wij storen ons wel aan het gigantische volumeverschil tussen reclames en programma's..
Ziggo kan je best niet bellen nee. Heb het 2 maanden gehad en ik belde gemiddeld 2x op een dag omdat NIKS werkte buiten de kabel tv, lekker handig als je 60 euro betaald voor niks. Ze zijn nooit verder gekomen dan alles eens te resetten, en dat ieder telefoon gesprek weer. Dan werkte de prul weer een paar uur en kon ik weer bellen. Uit ellende maar opgezegd. Nu KPN, ook problemen gehad, maar die hebben ondertussen wel alles kosteloos vervangen en bellen altijd zelf terug of het probleem is opgelost.