Lieve allemaal, Ik heb jullie advies nodig! Mijn vriend en ik zijn sinds kort bezig om zwanger te worden. Het is allemaal heel spannend zoals vele van jullie ook voelen. Nu had ik op 16/8 denk ik mijn ovulatie slijm(het andere forum berichtje is ook van mij waar staat 'niet frisse foto?') . Maar nu ben ik na 38 dagen nog steeds niet ongesteld. Ik heb gisteren middag een test gedaan en die was negatief. Ik heb al een week last van hoofdpijn, heel moe, gevoelige tepels, steken in benen, trek in van alles, buikpijn, menstruatiekrampen enz.. maar word dus niet ongesteld. Ik snap dat je cyclus langer kan duren na het stoppen met de pil en wacht nu dus ook gewoon af tot dat mijn menstruatie door komt. Ik snap alleen niet waar ik dan dat slijm had 16/8. Zijn er dames die dit ook hebben gehad? Een lange cyclus of toch zwanger bleken te zijn? En vanaf wanneer moet je contact opnemen met de huisarts? Ik wil me namelijk gewoon fit voelen of dat nou betekend dat ik ongesteld ga worden of zwanger ben want dit is ook niet echt tof. Alvast super bedankt voor jullie reacties!
Ik had zelf veel last van het ontpillen. Had ongeveer dezelfde symptomen als jou, steekjes in de lies, buikpijn, hoofdpijn, doorzichtig slijm, gevoelige tepels. Helaas kan het daarbij horen en kan je cyclus nog door de war zijn. Toen ik deze symptomen had dacht ik echt dat het raak was. Maar toch werd ik ongeveer 2weken erna ongesteld. En was het ook een lange cyclus. Het kan zijn dat je ovulatie alsnog komt. Ik zal het nog even aankijken als ik jou was. Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!
Ik werd destijds pas na 126 dagen na pilstop natuurlijk ongesteld. Toen ik rond de 100 dagen zat, ben ik naar de huisarts geweest. Die deelde mee dat het wel 6 maanden kon duren voordat de natuurlijke menstruatie kwam en het wel tot een jaar kon duren voordat de cyclus weer normaal is. Nadat ik de eerste keer 126 dagen moest wachten, was ik daarna meteen keurig regelmatig, rond de 27 dagen. Ik had toen ik maar zat te wachten op mijn natuurlijke ongi ook allerlei symptomen, inclusief slijmverlies. Kwam puur door de hormonen.Had een fortuin uitgegeven aan zwangerschapstesten, maar was echt niet zwanger. Het kan dus helaas even duren. Maar gewoon doorgaan met oefenen en af en toe een zwangerschapstest doen. Uiteraard kun je altijd contact opnemen met je huisarts voor advies.
Ik had zelf in ronde 1 erg veel last van het ontpillen .. ik zag mijn lichaam drastisch veranderen en alles bleef uit totdat ik ongesteld werd .. ronde 2 weer gewoon normaal ingegaan niks gemerkt eig ook niet van vruchtbaarslijm ofzo en op het moment dat ik ongesteld moest worden bleef die uit .. 3 testen tegenaan gegooid allemaal negatief .. na 30 dagen ben ik gewoon naar de ha geweest en die vertelde me gewoon aftewachten uiteindelijk op dag 45 test gedaan licht positief en op dag 47 vet positief! nu alweer op het moment 11 weken zwanger, dus mijn advies; Afwachten afwachten afwachten hoe last het ook is! Succes liefs!
Ik had het zelfde ook dat slijm veel zwangerschapstesten gedaan en vandaag ongesteld geworden je cyclus is gewoon in de war door de pil. Ik voelde me ook zo rot niet lekker in m'n vel buikpijn etc Ik was er zelf denk ook teveel mee bezig.
Ik heb ook ruim 9 maanden zitten ontpillen, werd wel af en toe ongesteld maar niet zoals ik dat gewend was voor de pil. Regelmatig ben ik helaas nooit meer geworden. Daarom ben ik op een gegeven moment ook ovulatietesten gaan gebruiken omdat we anders nooit zwanger zouden worden, mijn man en ik zijn beiden niet van het om de dag seks hebben altijd dus was toch wel handig als wij wisten wanneer ik mijn ei had en het de beste tijd om te klussen was.
Dankjewel voor het delen van jullie ervaringen! Ik ga gewoon rustig afwachten, heel moeilijk maar er zit niks anders op. Ieder geval fijn om te horen dat meerdere in het zelfde schuitje hebben gezeten!