Hoe bijzonder... deze pagina.. Wil ik toch eens delen, en jullie echt bedanken. Door deze pagina, heb ik meerdere vriendschappen overgehouden. Ik heb het genoegen gekregen, door contact te hebben met Mnonc en Mamafaith.... en ja... uiteindelijk op fb toegevoegd. En jeetje... wat hebben we een steun aan elkaar, echt heerlijk. Maar ook gewoon onze dromen vertellen, elkaar motiveren, vertrouwen. beschermen.... het complete pakketje BFF. Zit iemand ergens mee... komt er advies, pak je iets niet handig aan... komt er feedback... en zijn we mopperig... dan kan dat gewoon. En ja... buiten de problemen om, kunnen we gewoon heerlijk praten over de kids, en onwijs humor hebben. Ik bedank jullie... voor deze 2 geweldige vriendschappen.... Die ik echt never nooit niet meer kwijt wil!
Vriendschappen niet maar heb wel het gevoel dat ik hier een paar vriendinnen hebt. In elk geval kan goed mijn gevoel hier kwijt. En soms is het hier super gezellig ik hou van de popcorn topic.s sorry haha.
Ja leuk Ik heb ook een paar meiden van hier op fb, kinderen in dezelfde leeftijd. Zo leuk om te zien hoe de ontwikkeling gaat van alle kindjes. En ook soms gewoon klagen,omdat je erdoor zit of omdat het gewoon even niet lekker gaat die dag. Fijn dat dat kan
Hier ook via het forum een paar leuke meiden leren kennen! en die heb ik dan ook op fb, zo leuk om elkaar te kunnen volgen e.d!
Ja is echt top... vooral ook omdat je hier de meiden tegen komt die in t zelfde soort schuitje zitten, dus begrip is veel makkelijekr te vinden dan buitenstaanders
Leuk! Hier geen vriendschappen, maar toch vind ik wel dat er leuke leden zijn. En met dank aan moppiemuis kan ik lekker genieten van mijn hobby. Dus toch ook wat leuks aan overgehouden, behalve de leuke topics en en de hulp van leden bij vragen
Idd door zp heb ik een leuke vriendschap opgebouwd met theebeeb En ik vind het heerlijk om in mijn relaxtijd hier te lezen, heb er al veel aan gehad.
Ik woon in t buitenland en heb helemaal geen vrienden of familie meer behalve een zus in nederland. Heb alleen me man en me kids en een schoonfamilie die erg lief is maar die ik niet versta( spreken alleen arabisch) dus vind t fijn ommhier me ei kwijt te kunnen. Er zitten zulke lieve mensen hier op zp!! Vind sommige topics ook erg leuk om te volgen.. Toch een stukje nl hier
Ik heb ook een groep bff's aan ZP overgehouden! Ondanks dat we niet bij elkaar in de buurt wonen zijn we echt heel close met elkaar en daar ben ik dankbaar voor ^^!
Hier ook een heerlijk vriendinnenclubje overgehouden aan zp.. Al een paar keer afgesproken en afgelopen weekend hebben onze kids heerlijk samen gespeeld.. We spreken elkaar dagelijks via de app en zou ze voor geen goud meer willen missen!
Hier ook een hecht groepje vriendinnen aan zp overgehouden Wat een gezelligheid op de app en wat een steun aan elkaar! Gaan volgende maand weer met ons 9-en daten met de beebs erbij, wordt vast weer ontzettend gezellig net als de vorige dates!
Jahoor, ik ook! Fijn om altijd mijn ei kwijt te kunnen bij vrouwen die min of meer in dezelfde situatie zitten of hebben gezeten. En gewoon gezellig kletsen natuurlijk haha! Zp bedankt!
Leuk om te lezen. Ik zit wel met de sept 2009 mama's op fb. Daar hebben we ook een besloten clubje,maar persoonlijk heb ik er geen hechte vriendschap aan overgehouden. Irl dan, op fb kletsen we heel wat af. Ook met de okt/nov 3013 mama's maar die zijn lang zo hecht niet als de septembermama's.