Zwangerschapspagina bedankt :)

Discussie in 'De lounge' gestart door mamsvanm, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Hoe bijzonder... deze pagina..
    Wil ik toch eens delen, en jullie echt bedanken.
    Door deze pagina, heb ik meerdere vriendschappen overgehouden.
    Ik heb het genoegen gekregen, door contact te hebben met Mnonc en Mamafaith.... en ja... uiteindelijk op fb toegevoegd.

En jeetje... wat hebben we een steun aan elkaar, echt heerlijk.
    Maar ook gewoon onze dromen vertellen, elkaar motiveren, vertrouwen. beschermen.... het complete pakketje BFF.

Zit iemand ergens mee... komt er advies, pak je iets niet handig aan... komt er feedback... en zijn we mopperig... dan kan dat gewoon.
    En ja... buiten de problemen om, kunnen we gewoon heerlijk praten over de kids, en onwijs humor hebben.

Ik bedank jullie... voor deze 2 geweldige vriendschappen....
    Die ik echt never nooit niet meer kwijt wil!

2. penseel

penseel Niet meer actief

Vriendschappen niet maar heb wel het gevoel dat ik hier een paar vriendinnen hebt. In elk geval kan goed mijn gevoel hier kwijt. En soms is het hier super gezellig ik hou van de popcorn topic.s sorry haha.

3. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ahhhw je bent een schat en dat weet je!
    Wij zijn ook blij et jou <3

4. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Hihi... tx :)

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja leuk :D

Ik heb ook een paar meiden van hier op fb, kinderen in dezelfde leeftijd.
    Zo leuk om te zien hoe de ontwikkeling gaat van alle kindjes.
    En ook soms gewoon klagen,omdat je erdoor zit of omdat het gewoon even niet lekker gaat die dag.

Fijn dat dat kan :)

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hier ook via het forum een paar leuke meiden leren kennen! :D en die heb ik dan ook op fb, zo leuk om elkaar te kunnen volgen e.d! :D

7. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Ja is echt top... vooral ook omdat je hier de meiden tegen komt die in t zelfde soort schuitje zitten, dus begrip is veel makkelijekr te vinden dan buitenstaanders

8. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Leuk! Hier geen vriendschappen, maar toch vind ik wel dat er leuke leden zijn. En met dank aan moppiemuis kan ik lekker genieten van mijn hobby. Dus toch ook wat leuks aan overgehouden, behalve de leuke topics en en de hulp van leden bij vragen

9. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Leuk om zo contact met iemand te hebben waar het goed mee klikt:)

10. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik ook! En ben ze allemaal even dankbaar&#128153;&#128150;

11. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Leuk! Deze site is idd fijn om even je ei kwijt te kunnen en gehoord te worden :D

12. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Idd door zp heb ik een leuke vriendschap opgebouwd met theebeeb:)

En ik vind het heerlijk om in mijn relaxtijd hier te lezen, heb er al veel aan gehad.

13. misa

misa Niet meer actief

Wa leuk! Ja ik heb ook een heel lief en leuke vrouw leren kennen hier...! :)

14. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ik woon in t buitenland en heb helemaal geen vrienden of familie meer behalve een zus in nederland. Heb alleen me man en me kids en een schoonfamilie die erg lief is maar die ik niet versta( spreken alleen arabisch) dus vind t fijn ommhier me ei kwijt te kunnen. Er zitten zulke lieve mensen hier op zp!! Vind sommige topics ook erg leuk om te volgen.. Toch een stukje nl hier:)

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb ook een groep bff's aan ZP overgehouden! Ondanks dat we niet bij elkaar in de buurt wonen zijn we echt heel close met elkaar en daar ben ik dankbaar voor ^^!

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook een heerlijk vriendinnenclubje overgehouden aan zp.. Al een paar keer afgesproken en afgelopen weekend hebben onze kids heerlijk samen gespeeld.. We spreken elkaar dagelijks via de app en zou ze voor geen goud meer willen missen!

17. Luja

Luja Niet meer actief

Hier ook een hecht groepje vriendinnen aan zp overgehouden :D
    Wat een gezelligheid op de app en wat een steun aan elkaar!
    Gaan volgende maand weer met ons 9-en daten met de beebs erbij, wordt vast weer ontzettend gezellig net als de vorige dates!

18. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Ook fijn te lezen dat dat voor meerderen geld zeg.. leuk leuk leuk :)

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jahoor, ik ook! Fijn om altijd mijn ei kwijt te kunnen bij vrouwen die min of meer in dezelfde situatie zitten of hebben gezeten. En gewoon gezellig kletsen natuurlijk haha!

Zp bedankt!

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Leuk om te lezen. :)
    Ik zit wel met de sept 2009 mama's op fb. Daar hebben we ook een besloten clubje,maar persoonlijk heb ik er geen hechte vriendschap aan overgehouden. Irl dan, op fb kletsen we heel wat af. :)
    Ook met de okt/nov 3013 mama's maar die zijn lang zo hecht niet als de septembermama's.

Deel Deze Pagina