Zaaltje huren in Zwolle?

Discussion in 'De lounge' started by Mikarun, Aug 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Eindelijk hebben mijn vriend en ik de knoop doorgehakt: we gaan trouwen! We wisten altijd al wel dat we ooit zouden willen trouwen, maar nu we een kindje verwachten vinden we het allebei een prettig idee, dat we allemaal officieel een gezin vormen en ik ook dezelfde achternaam heb als mijn kindje en de vader van mijn kind :)
    Dus als het allemaal gaat zoals we willen trouwen we begin oktober! :D

Alleen nu komt het. We willen graag een zaaltje huren om het met vrienden en familie te vieren, alleen ons budget is niet heel groot (zeg maar helemaal niet groot). Onder normale omstandigheden zou ik mijn schoonfamilie vragen of zij wat weten, maar we willen iedereen eigenlijk met het nieuws verrassen met een uitnodiging in de bus. Als we ze zouden vragen of ze een goedkoop zaaltje hier in de omgeving weten gaan er gelijk belletjes bij ze rinkelen, haha. Niet de bedoeling dus.

Ik weet niet of er hier veel mensen uit Zwolle en omgeving zitten, maar ik dacht vragen kan altijd nietwaar?
    Weet iemand hier toevallig een zaaltje te huur in Zwolle of omgeving, voor ongeveer 40 man, voor een zachte prijs? Het liefst zouden we eigen hapjes en drankjes mee willen nemen, maar ik snap dat dat niet overal mag :)

2. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Kerken hebben vaak wel een zaaltje die je voor weinig mag huren, zelf versieren en zelf de catering verzorgen. Mijn nicht heeft in zwolle in de fontein kerk een ruimte gehuurd, de soos, dit was niet voor een bruiloft maar een kraamfeest. Was best oke.

Verder zou je eens kunnen informeren bij de Vrolijkheid, ik weet niet wat het daar kost, maar is wel veel minder dan bijv de Agnietenberg.
    Ook hebben sommige sportvereigingen een zaaltje die je kan buren, bij het CBR zit er zo eentje, SIO ofzo heet dat.

Succes!

3. catharin

catharin Fanatiek lid

Jan 5, 2010
    1,072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Partycentrum de Vrolijkheid
    Misschien een klein zaaltje in van der Valk??

4. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Bedankt voor de tips! Ik ga even kijken! Agnietenberg had ik wel gezien, erg mooi, maar echt ruim te duur ;)

Als iemand anders nog wat weet, alle ideeën zijn welkom!

5. malka

malka Bekend lid

Aug 30, 2008
    847
    0
    0
    Strandtent bij de milligerplas. Hele leuke locatie!
    Wij hadden daar voor ongeveer 35/40 man een bbq, en waren ongeveer 1000 euro kwijt.
    Naast de Belgische keizer (kletsen en proeven) hebben ze ook een zaaltje. Of het zaaltje achterin bij de belgische keizer.

6. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,468
    3,913
    113
    Female
    Bij de Belg is idd ook leuk.
    Laatst ben ik eens bij camping 't hofje in Hoog Zuthem (ligt aan Zwolle vast) geweest. Erg gezellig, maar mooi weer is wel handig (dan heb je wat meer ruimte buiten).
    Verder zit er bij de Lichtmis ook een zalencentrum. Zelf nooit geweest, dus geen idee of het wat is.

7. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,468
    3,913
    113
    Female
    Oh en Urbana natuurlijk, schijnt ook leuk te zijn.

8. malka

malka Bekend lid

Aug 30, 2008
    847
    0
    0
    Dat zaaltje bij de lichtmis heet vijverhoeve, maar is volgens mij wel prijzig

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik wou echt exact hetzelfde zeggen :D

10. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,468
    3,913
    113
    Female
    Toevoeging voor camping 't Hofje: hier mag je je eigen eten en drinken meenemen.

11. malka

malka Bekend lid

Aug 30, 2008
    847
    0
    0
    Haha maartt! Toevallig!

12. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Het zaaltje aan de deventerstraatweg en een zaaltje van de luchtbode kosten bijna niets, en kun je je eigen eten en drinken meenemen. Wij hadden laatst een bruiloft in een zaaltje naast de Aldi, ook heel erg leuk (in een oude kerk). Eigenlijk zijn er best veel mogelijkheden!

Share This Page