Ervaring Provera

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Aug 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    hmmm oke dat is dan nog ''goed'' nieuws!
    zeg dat ik maandag ongi wordt is vrijdag dag 5 ! dus dan hoooop ik maar dat ze deze ronde nog gaan starten! om nou nog een maand voor niets te wachten heb ik niet zo'n zin in eerlijk gezegd ;) het wachten duurt nl al zo lang! hihi !

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Je bent in februari gestopt met de pil zag ik?!
    Ja wachten is ook klote hoor. Voor ik uberhaupt naar de gyn werd gestuurd werd ik al gek hoor :( Dat duurde en duurde, was voortaan zo pissig... Maar uit eindelijk ben ik nu al weer 5 maanden verder in de MMM... Hopen dat ik deze ronde weer positief nieuws heb ;)
    En hoop jij ook want dat houdt in dat je meteen aan de clomid mag :D

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    klopt! zit vandaag alweer op cyclusdag 47 ondaks de prvoera! en ben in februari gestopt idd!
    normaal zou je nog niet eens in de MMM zitten want ik werd na 4 mnd niet ongi te zijn geweest al weggestuurd door de dokter dat ik maar na een half jaar terug moest komen!

maar aangezien ik in juni helse pijnen kreeg ben ik doorgestuurd naar de gynae en die heeft onderzoeken gedaan en daaruit kam pcos... en zo is het balletje erg snel gaan rollen! inmiddels 7 maanden aan het wachten wachten wachten... en heb nog geen een keer een eisprojng gehad! dus erg frustrerend! met de dag voel ik me meer depri en depri ! iedereen om mij heen is zwanger echt iedereen gewoon! dus dan voel ik me nog ellendiger! stom ondanks dat ik het iedereen zo van harte gun! ik weer hoe groot een verlangen kan zijn... dus daar doe je alles voor... ben zelfs al net zo lang gestopt met roken en dat na 12 jaar! puur alleen voor een kleintje! dus laat maar zsm komen! het is meeeeeer dan welkom hihi...

en hoop idd voor jouw ook gauw weer goed nieuws! wanneer verwacht je weer je ei ?
    spannend lijkt me dast toch iedere maand weer hihi ... ;)

4. Infantem Amor

Als ik mijn vorige cyclus aan houd (maar ja toen heb ik die vmk gehad) dan zou ik volgend weekend mijn eisprong hebben, de ovu testen word nu al wat donkerder, dus hoop hem eigenlijk dit weekend al te hebben, maar we zullen zien...

En vorige ronde was na 14 maanden de eerste echte goede eisprong :( Dus hoop nu weer op een goede eisprong en een plakbeebje... Moet nu een haf jaar met clomid aan kloten... ;)

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh nou dat beloofd wel veel goeds!! Als je met de eerste echt eisprong al zwanger was, en je testjes nu al donkerder worden beloofd dat veel goeds !! Spannend hoor :)
    En een half jaar zelf met clomid? Dus je hoeft niet meer trg voor fm meting?
    De assistente legde mij ook uit dat ze dat maar 1 ronde/ maand deden! Dat ik ook daarna voor paar maanden mee krijg en zelf maar
    Moest doen! Dus ben benieuwd !! Vind het zooo spannend!!

6. Infantem Amor

Ik heb 3 maanden FM gehad. 1x zonder clomid en 2x met clomid... Ligt er natuurlijk aan of clomid 50mg aan slaat zo niet gaan ze met clomid 100mg ook nog een ronde doen, net als bij mij en daarna word je los gelaten, met voor 6 maanden die zooi mee ;)
    Of de 100mg moet niet aan slaan dan krijg je nog een ronde FM met 150mg clomid...

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owhh op die manier!! Hmm wordt voor mij wel lastig
    Zo vaak even weg te moeten van werk! Dus hoop heeeeel erg dat 50mg gaat aanslaan hihi :) dan hoeft het maar een maandje gelukkig hihi ...

8. Infantem Amor

Werk je van 9 tot 17 uur? Ik mag als ik naar school moet om 8.30 meteen komen, dan ben ik nog een beetje op tijd op school ;) Of heel laat tegen 18.00uur, meestal houden ze daar wel rekening mee

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh echt? Kan dat zo laat? Ideaaaaaal! Ik hoop dat dat bij ons ook kan!!!! Ik werk van half 9 tot 17.00!! Maar sta in 10 min vanuit werk bij ziekenhuis!! Dus ik zou direct na t werk kunnen! Op maandag en vrijdag werk ik sowieso niet! Dus dan kan ik sowieso naar het Ziekenhuis!! Hoop dat ze er rekening mee kunnen houden :)
    Fijn dat dat bij jouw wel lukt zeg! Zo hoef je het ook niet
    Op je werk/ school te vertellen! Super..

10. Infantem Amor

Ja ze weten op het werk wel dat ik medicatie krijg ivm lange cyclussen en dit eigenlijk omdat ik heel ziek was van het feit dat ik niet menstrueerde :( Maar hoor ze er verder niet over omdat ik dit aan heb gegeven, ze weten niet dat ik verder zwanger wil raken :D

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh nou ideaal dan toch? Wat niet weet wat niet deert hihi... Maar krijg je dan niet de vraag waarom je niet gewoon aan de pil gaat?
    Fijn dat je het gewoon kan plannen wanneer het jouw uitkomt hoor!! :)

12. Infantem Amor

Uhm nee, want ze denken dat ik niet aan de pil ben omdat ik niet ongi werd en nu deze medicatie krijg ipv de pil :p
    Alleen mijn manager en praktijkopleidster weten een beetje hoe of wat omdat ik dus in het begin erg ziek werd en mijn manager zelf met beide kindjes ook heel ziek is geweest, dus die vroeg er naar ;) Maar dat vind ik niet zo erg, als ik dan zwanger ben, kan ik haar ook in vertrouwen nemen als er iets is, waardoor het werk minder goed gaat...

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hmm niu heb je goed geregeld dan :)
    En fijn dat er toch 2 mensen zijn die he weten!
    Mijn directe collega heb ik het ook verteld ( volwassen vrouw met 2 kids) zij wilt toch altijd graag extra werken! Dus dan kan ik met haar switchen van dagen of vrij nemen!! :) dus dat is fijn! En ik vertrouw haar! Dus vandaar... :)
    Fijn als je het er toch soms even over kan praten he? Als dat niemand het weet hihi

14. Infantem Amor

Nou min praktijkopleidster was meer uit nood en de manager heb ik wel een goede band mee... Ook al lig ik soms wel in de clinch met der :p
    Is eigenlijk een bank manager geweest ;) Werkt nu in de zorg...

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Haha nouja laten we eerlijk zijn iedereen heeft wel eens "wat" met zijn baas! Het fijne in de zorg is wss wel dat jij wss onregelmatig werkt
    Ofniet?
    Dan vallen die fm-metingen nog mooi te combineren! Dat hb ik dus niet! Plus mijn directe collega woont niet in de buurt dus kan niet voor "een middagje" ff komen werken! Dat is wel erg jammer... Maja niets aan te
    Doen!!
    Ben nog steeds niet
    Ongi!! Hoop maar ( aan de hand van jouw info) dat ik het dan maar niet
    Voor maandag wordt hihi... :)

16. Infantem Amor

Ik duim dat je ongi nog op tijd mag zijn...

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Thanks komt vast goed als ik jouw zo hoor!!
    Ik laat het wel weten zodra het gekomen is :)
    Verder nog een week geduld!
    Ik duim voor jouw dat het gauw raak is ;)

18. Infantem Amor

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Zal vast goed komen! Je bent sowieso vruchtbaar dus zal niet
    Meer lang op zich laten wachten!! Ik duim voor je...

20. Infantem Amor

Ik heb net nog een hoop tips gekregen, dus ben erg benieuwd. Zal eens wat spulletjes bij gaan halen ;)

Share This Page