Ervaring Provera

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Owhh tips om het zwanger worden/ innesteling te verbeteren?
    Vertel vertel .... :)
    Nou ide begin maar vast een hele kamer in te slaan ;) hihi..

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Hahaha efamol slikken (maar ik slik gravitamon en dan apart teunisbloem) Teunisbloem maar tot de eisprong. En vitamine C en Calcium extra ;) Blijven liggen en na de man is klaargekomen :p

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hmmm dat zijn voor mij geen nieuwe tips
    Hihihi maar toch bedankt ;) !!!
    Ik slik sowieso een hand vol vitamines en mineralen en kruidenpreparaten op een dag!!
    En klaarkomen na man wist ik ook hihi ;)
    Dus moet goedkomen!
    Teunisbloem slikte ik maar daardoor duurde het nogggg langer voor ik ongi werd want nadat
    Ik stopte werd ik meteen ongi! Dus die gebruik ik maar niet
    Meer!!

Nou je hebt iig de goede ingredienten om zwanger te raken! Dusse ik zeg komende maand gaat het hem gewoon worden meid!!
    Ik ga echt duimen

4. Infantem Amor

Dat mogen we hopen, ja ik deed eigenlijk alle dingen ook al, alleen ik heb geen extra vitamine C en Calcium omdat deze in mijn potje vitamine zitten. Misschien dat ik die nog extra ga halen ;)

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh nou als er al genoeg in je multi zitten in het niet persee nodig!
    En anders zou ik die van de hema halen 8euro voor 90pillen met 1000mg dus hoog gedoseerd!! Kan nooit kwaad is goed
    Voor je weerstand!! :)

6. Infantem Amor

Hahaha ja bij de lidl hebben ze ze nog goedekoper :p

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Huhhh verkopen ze bij de lidl voedingssupplementen?? Waar ergens in de winkel zoek jij dat dan?! Dat wist ik helemaal niet joh...

8. Infantem Amor

Hahah meestal bij de tandenpasta's en de watjes aan die kant... Veel goede koper en vaak net zo goed...

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hmmm goede tip !! Vlgnde keer als ik bij de lidl ben zal ik eens kijken!! Super tip!! :) hopelijk helpt het meid! Maar zal vast goedkomen ;) nog ff geduld!!
    Ik heb trouwens geluk vandaag bruinverlies gehad maar nog geen rood dus nog niet 1 e cyclusdag!!! Dus morgen dag 1 denk!! Dus vrijdag met uitslag dag 5 !!! Hopelijk meteen aan de clomid duimduimduim!! :)

10. Infantem Amor

Ik duim heeeeeeeeeel hard voor je!!!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hihi das lief meis! Thanks en ik voor jouw!!! :)

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou ik heb keiiii veel geluk!nben nu net ongesteld geworden!! Dus zit ik vrijdag op dag 5 :) dus er is hoop dat ik er deze maand nog mee kan beginnen!!! Duim duim duim !!!

Straks eerst bellen met het siekenhuis of kijn bloed nog optijd is... :)

13. Infantem Amor

Haha je maakt het zo wel spannend... Dadelijk hup naar het ziekenhuis, bloed prikken en dan is het wachten...

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou ik denk dat ik pech heb! Ze dacht dat al ik woensdag liet prikken het sowieso vrijdag niet binnen was! Ik moest op de knop cito drukken bij bloedprikken! Zodat het een "spoedaanvraag" werd!!
    En dan hopen dat het binnen is... En verder starten zij dag 3 met clomid niet op dag 5 dus wss moet ik een maand voor jan lul gaan wachten!! Baaaaaal enorm :(

15. Infantem Amor

Bahbah dat is helemaal niks... DIKKE KNUF!!!

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nee echt heeeel klote :( nouja ik ga woensdag eerst maar eens bloed prikken en miss daarna maar eens langs de afspraak feriliteit... Toch eens navraag doen :)

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou meid goed nieuwd! Bloed is vanmorgen met spoed aangevraagd dus is nu zeker vrijdag binnen!!
    Ennnn nog beter nieuws! Ff langs afdeling feriliteit gegaan ennn ik mag vandaag beginnen met clomid!!!! Super nieuws he? Ik heb her verhaal uitgelegd en gezegd geen zin om te wachten! Nu mag ik starten en volgende week vrijdag dag 12 eerste echo! Suuuper goed nieuws!! :) dus helemaal happy!!

18. Infantem Amor

WAUW dat is super... Echt super gaaf...
    Ik ga zo denk ik even clearblue smiley ovu testen halen... Kom niet wijs uit mijn streepjes en volgens mij is mijn ovu nu positief... Met de smiley's weet ik het zeker...

Echt Joepie, joepie, joepie... Heb je al een clomid in genomen?! Zo niet raad ik je aan dit voor het slapen gaan toe doen, dan heb je het minste last van de bijwerkingen...

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    ja suuuuper goed nieuws he! hihi... dus mocht gauw beginnen. dus indirect kan ik er denk uit opmaken dat zaad van mijn hubbie wel redelijk zal zijn anders was het geen clomid voor ons denk... dus ook dat is fijn te weten!!maar heb er idd net om 18.00uur al een ingenomen! weet ik zeker dat ik het niet vergeet ... en ach ik heb al zoooo veel pillen die ik slik... dit kan er ook nog wel bij :) hihi...

maar owh jij de ovulatie spannendddd weer zeg! ga weer hard voor je duimen meid ;) zou mooi zijn, en dit keer een plakkerd!

ik heb geluk met fm meting! wij gaan vonde week midweekje center parcs! en vrijdag gaan we naar huis en laat ik nou net vrijdag middag die fm meting krijgen hihi :) super positief dus :)
    dus mooi getimed :)

Deel Deze Pagina