'Menstruatie' maar toch zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zeksem, Mar 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeksem

Zeksem Actief lid

Jan 8, 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb op dag 24 van mijn cyclus wat bruinverlies gehad. 2 dagen later begon mijn menstruatie, een paar dagen te vroeg. Alleen het viel me op dat deze minder heftig is dan dat io gewend ben. 2 dagen bloed afvegen en vanochtend weer. Het zet niet door. Vanochtend even een testje gedaan en er was een erg licht roze streepje zichtbaar. Normaal zou ik me hier niet druk maken en afwachten wat er gebeurd. Maar ik heb morgen een ct scan en die mag waarsch niet als je zwanger bent.

Iemand ervaring met een bloeding en toch zwanger?

2. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

Feb 18, 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Zeksem, ik heb hier geen ervaring mee. Maar ik zou geen CT scan willen als ik zo pril zwanger ben. Misschien is het een idee om een early zwangerschapstest te doen? En even je huisarts/ziekenhuis bellen en het voorleggen.

3. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik zou zeggen zwanger, zelfs bij het lichtste streepje zou het zo lunnen zijn.dit is natuurlijk niet zeker, zou je niet nogmaals een test kunnen doen met ochtendurine? En war betreft de ct scan, misschien is het handig om die te verplaatsen. Straling is niet goed voor het ongeboren kindje.gewoon het zekere voor het onzekere, of even overleggen met de radioloog en melden dat je misschien zwanger bent.
    heel veel succes !

4. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

Nov 21, 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hier ervaring...

In januari gewone menstruatie gehad. 2 weken daarna wanneer ik mijn ei sprong verwachtte verloor ik wat bruin en roze. En kreeg onwijze buikpijn. Omdat ik al 3 dagen knal positieve ovulatietesten had deed ik een zw test om zwangerschap uit te stellen.... maar die was positief! 2 uur later zat ik bij ha en daarna naar zkh voor echo en bloed afname. Echo was niets te zien en bloed waarde waren 200. Ik moest een aantal dagen wachten om weer opnieuw hcg te prikken. Arts vertelde eerder al een prille zwangerschap of een miskraam. De week er na was hcg... ik had dus een miskraam.

Helaas geen positief verhaal

Idd ct scan even afzeggen. Zou eerst bloed onderzoek en echo vragen :)

5. Roossies

Roossies Lid

Apr 23, 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een week voor menstruatie bruin/rood licht bloedverlies en na een week een test gedaan omdat het niet doorzette. Harstikke zwanger! En 8 jan 2015 hebben we een gezonde lieve zoon gekregen.

Ik zou de scan ook niet willen.. Maargoed ik was daar ook erg voorzichtig mee met alles tijdens de zwangerschap.

Succes !

6. Juni

Juni Fanatiek lid

Jan 11, 2007
    1,562
    140
    63
    De scan zeker niet doen, ken iemand die kreeg een kindje met maar één handje. Het kan wel, je leest genoeg verhalen van vrouwen die nog 1 keer ongesteld werden en toch zwanger waren, en zeker als je zegt dat het minder heftig was. Veel succes!

7. Roossies

Roossies Lid

Apr 23, 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb trouwens de eerste 7 weken van de zwangerschap nog bruinverlies gehad.... Doodeng. Maar stelde achteraf niks voor dus :)

Share This Page