Isala zwolle of umcg

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door JoG, 26 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoG

JoG Actief lid

16 okt 2016
    127
    31
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    Op dit moment sta ik onder behandeling in emmen
    Hier hebben we alle gesprekken en echo's
    De punctie en terugplaatsing zouden we in groningen moeten doen

Ik heb nu elke keer andere dokters en ze hebben ook vaak allemaal een andere mening waardoor ik erg onzeker word

Ik zit erover na te denken om over te stappen na zwolle of umcg zodat je alles in 1 heb, de echo's punctie terugplaatsing etc.

Als je overstapt moet je dan ook nog eerst op een wachtlijst of kun je dan meteen beginnen?

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wij hebben alles in Zwolle gehad, wel veel verschillende artsen gezien, maar allemaal kijken ze eerst in de computer wat de voor ganger erin gezet heeft :) ik heb t als erg prettig ervaren! Of je zo gelijk kunt starten dat weet ik niet, wij hadden wel een wachttijd van een maand (werden door een ontsteking 2)

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij zaten in Zwolle en heb ze altijd als erg fijn ervaren. Alles inderdaad onder 1 dak. .
    Of je gelijk kan beginnen durf ik je niet te zeggen. Op de website kun je de wachttijd vinden.

Veel succes!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Over het algemeen is het zo dat artsen alle onderzoeken opnieuw willen doen, als je overstapt. Ze nemen nooit elkaars uitslagen en conclusies over. Hou er dus rekening mee dat je onderaan in het traject moet beginnen en dat je op een wachtlijst komt voor de behandelingen. Succes!

Deel Deze Pagina