Acupunctuur Friesland/Meppel/Zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Catmommy, 13 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Eind februari mogen wij gaan starten met onze eerste ivf/icsi poging! Super spannend.

Omdat ik veel goede verhalen hoor over acupunctuur ben ik benieuwd of er ook een praktijk in Friesland of omgeving Zwolle zit die bekend is met vruchtbaarheidsbehandeling.

Alvast bedankt!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik weet niet exact waar je woont. Maar ik ga naar C. M van de K.amp in O.ldemarkt.

Fantastische vrouw, en ik werd zwanger, helaas niet lang. Maar ik ga de volgende poging zeker terug!!

Ze weet ook veel van vruchtbaarheidsbehandelingen en richt daar haar sessies ook op :)

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Dat is een hele goeie tip!
    Hoe vaak raadde ze je aan om een behandeling te doen? T ligt wel een eindje bij ons vandaan maar wel op de route naar Zwolle met iets omrijden dus zeker de overweging waard!

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tis vanaf zwolle ongeveer 40 minuten :) en als je vanaf friesland komt dan kom je er praktisch langs :)

Ik moest toen ik net begon met spuiten. (onderdrukkers dus) direct na punctie en direct na tp.

5. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    O dat valt ook reuze mee! Dan hoeven we ook niet apart ervoor te rijden en we komen inderdaad vanuit Friesland!

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als je dan terug gaat vanaf zwolle neem je de laatste afslag steenwijk. (Net voor Wolvega) die weg rijdt je uit( door witte paarden) en dan na enkele km links de bocht mee naar oldemarkt.

Prima te doen ☺

Als je nog vragen hebt Kun je mij altijd een pb sturen :)

7. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel Bubblez!

Deel Deze Pagina