Ha meiden! Ik word zonlangzamerhand een beetje moe van winkels in en uit gaan dus ik heb wat advies nodig van jullie. De kleine is druk met stappen aan de hand en speelt veel buiten. Buiten kruipt hij voornamelijk. We hebben al wel kunststofgrasmatten liggen zodat hij zijn knietjes biet openhaald. Ik heb slofjes voor hem, maar die zijn niet opgewassen tegen het kruipen en stappen van hem. Is ook niet raar natuurlijk Dus ik wilde kijken naar schoentjes. Ik zat te denken aan halfgesloten sandalen, vanwege het vele kruipen. Met hele sandalen haalt hij zijn tenen open aan de stenen. Compleet dichte schoenen leken mij niet wat, omdat er toch heel mooie dagen aan gaan komen. Dichte schoentjes lijken mij dan weer te warm. Ik heb gekeken naar Bunnies. Een mooi halfgesloten sandaaltje. Er staan dan winkels bij die de schoenen zouden moeten verkopen. Ben nu al baar drie winkels geweest en die dingen hebben ze niet in het assortiment. Dus ik werd daar nogal chagrijnig van. In de winkels waar ik ben geweest had men alleen hele sandalen. De kleine heeft nog een dicht schoentje van Shoesme aangepast en dat leek me qua soepelheid ook goed. Alleen dat merk heeft weer geen halfgesloten sandalen die ik mooi vind... Dacht dat schoenen voor mezelf kopen een kriem was... haha! Maar goed, nu zoek ik dus een merk schoenen dat erg soepel is, omdat ZL alleen nog aan de hand stapt en niet een 'ervaren stapper' is. Ik had gelezen dat de schoentjes van de ervaren stapper wat stugger mogen zijn dan van de beginnende stapper. Welk merk schoen is dan goed (in jullie ervaring) en hoe valt de maat? In de winkel zijn voet laten meten en hij heeft maat 22 in Bunnies en 22 in Shoesme. In een andere winkel heeft hij nog een merk aan gehad en hier had hij 23 in... Word een beetje gek van alle keuze.. help?
Wij hebben sandaaltjes van bisgaard. Type birthe. Dicht aan achterkant en bij de teentjes. Ze vallen wel smal, wat voor onze dochter juist ideaal is. Ik heb ze uiteindelijk via internet besteld, nadat ik ook in meerdere kinder schoenen winkels niet kon slagen. Vreselijk al die glitter en glim en hysterische toestanden op die kleine schoentjes
Dank voor jullie reacties! Heb op de gok nu sandaaltjes besteld. Mochten ze niet bevallen ga ik de merken die jullie noemen eens bestellen!
Update... Aan die sandalen was heel moeilijk te komen. Ik wilde specifieke sandalen van Bunnies. Eerst dichte schoentjes besteld en uiteindelijk toch die sandalen gevonden. Maaaaaaaar nu vindt mijn man toch die dichte schoentjes beter. Die halfgesloten sandalen vindt hij oubollig. En nu ben ik aan het twijfelen... Wat zouden jullie doen? Toch dichte schoentjes deze zomer of sandalen? Ik kan de kleine buiten natuurlijk ook sokjes aan doen als het heel warm is.
Zolang hij kruipt zou ik gewoon nog geen schoenen kopen. Omdat ik het zonde geld vindt en omdat hij nog niet zelfstandig loopt is het ook nog niet nodig. Hier kropen ze gewoon met blote voeten over de tegels buiten, daar gingen hun knieën en tenen niet van kapot. De jongste loopt nu twee maanden en loopt voornamelijk op blote voeten. Maar terugkomend op je vraag: dicht of open? Dichte schoenen in de zomer kunnen prima. Hier koop ik vaak Bunnies, Shoesme en vind de babyschoentjes van Jochie ook fijn.
Ik ben erg tevreden over de sandalen van Geox maar die draagt hij pas sinds hij echt niet meer kruipt... zijn te koop bij Zalando dus je kunt desnoods 8 paar bestellen en er 7 terug terug sturen
Ik zou zeker geen dichte schoenen halen. Enorm zonde nu met het mooie weer en helemaal omdat hij niet loopt. Ik zou helemaal nog geen schoenen halen en lekker blote voeten. Desnoods sokken als hij echt zijn voeten open haalt wat denk ik wel mee valt