Hey iedereen! Momenteel zit ik op cyclusdag 23. Sinds CD 20 heb ik last van ongesteldheidspijn: krampen in mijn onderbuik en ik heb ook een licht misselijk gevoel + heel moe. Deze klachten heb ik zo'n twee dagen gehad. Vandaag gaat het al een heel pak beter en voel ik amper iets (buiten een beetje vermoeidheid). Ik dacht meteen dat mijn menstruatie er zou doorkomen maar ik was verrast dat het vandaag beter ging. Zou dit een innesteling kunnen geweest zijn? Ik mag 15 september testen. Bedankt voor jullie raad. Groetjes
He Dina.. Hier t zelfde. Paar dagen geleden een beetje steken gehad. En nu weer over, maar ook zeer moe ! Mijn laatste menstruatie was 7 augustus. Dus volgens alle banners, ben ik nu 5 dagen over tijd. We gaan voor onze eerste, dus zeer spannend! Zitten in onze 8ste ronde! Succes meid!
herkenbaar! Heb de dagen na mijn ei steekjes en gerommel gehad en ook misselijk, toen afgelopen vrijdag een paar heftige steken en nu helemaal niks meer! Zit op dag 28 en had mijn ei op dag 22.... Ik ben dus ook erg benieuwd naar antwoorden, want ik begrijp er helemaal niks van!
Hey allen! Patries, heb je nog geen testje gedaan? Als je 5 dagen overtijd bent zou je het zeker al kunnen doen! IK duim voor je mee! Nalaco, ik vind het ook enorm spannend. Het verbaasde me gewoon zo fel dat mijn klachten echt wel over waren na die twee dagen. Ik hoop zo fel dat het een innesteling is geweest! Ik mag donderdag testen, maar ik ga het morgen al eens proberen met zo'n test waarmee je vroeger kan testen. Ben te nieuwsgierig! Als die negatief is mag ik nog niet meteen het ergste denken he? Groetjes xxx
@dina, nee niet alle hoop verliezen hoor! ik zal voor je duimen... en laat je t weten? @patries, ik zou ook zeker een testje wagen hoor! ik voel sinds een uurtje opeens weer wat, maar ben ook bang dat t psychosomatisch is... aan de andere kant: ben al wel sinds gister enorm boos en chagerijnig en kan om kleine dingen tranen in mn ogen krijgen, maar ja dat zegt natuurlijk ook niet zo veel! Nog een week en dan weet ik hopelijk meer!
Hee.. Ten eerste, durf ik geen test te doen ! Bang voor nega test ! Ze zijn niet gratis natuurlijk Heb al wel wat bruins weg geveegd........ Laat t wel weten!
Volgens de calculator moet ik ook vandaag mijn innesteling hebben! Had afgelopen maandagnacht/dinsdagochtend mijn ei. (maandagochtend posi ovutest) we hebben zaterdag- zondag- en maandagavond geklust... Voel mijn ei altijd. Nu heb ik sinds vandaag wel wat meer krampjes, inderdaad ook erg snel huilen en geirriteerd, soms schrik ik van me zelf hihi En soms trekt de kramp zelfs door tot mijn been. Maar ben ook bang dat ik te veel op let, en mezelf de dingen aanpraat! Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en op te letten, maar dat is nog niet zo makkelijk.
@patries, begrijpelijk wel! hoop maar dat je toch niet ongesteld wordt! @navje, ik heb dat ook ben erg gefocust op alles wat er in mijn lichaam gebeurt en volgens mij is dat helemaal niet bevorderlijk.... loslaten lostlaten loslaten....
Navje, jij praat over je ei.... Die voel ik nooit ! :S Dus ga uit op goed geluk.. Check meestal ff vruchtbaredagen.nl om te kijken wanneer ik kan klussen. En iedereen kan wel zeggen, dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, maar toch doe je dat onbewust ! Ik moet me nu eigenlijks op andere dingen richten ! December verhuizen ! En 31 augustus 2012 trouwen !!!! Maar we gaan wel gewoon verder met "klussen"
Meestal voel ik mijn ei, vorige maand ook maar niet zo hevig al deze maand. De vruchtbaarheidscalculators op internet zijn niet altijd betrouwbaar hoor! Ze gaan van een gemiddelde uit... Ovulatietesten zijn makkelijk Tenzij je een heel regelmatige cylcus hebt. Een heel leuk druk vooruitzicht dus! Verhuizen en trouwen, gaaf !!
Oke, dus moet ff naar kruidvat voor ovu testen? Ik werk toch bij kruidvat, dus das gemakkelijk Ik wil elke minuut wel naar de wc om te kijken of het al is doorgebroken !! Grrr....
Als je een regelmatige cylcus hebt, en zo ongeveer weet wanneer je ei is, is het niet perse nodig hoor! Maar het is wel makkelijk... Dit is ook mijn eerste maand bij ovulatietesten. Op sensitest kun je ze bestellen, zijn ze heel goedkoop en goed! In ieder geval wat goedkoper als de ovutesten van kruidvat. De dipsticks tenminste. Kan me voorstellen dat je gek wordt van de spanning!! Hopelijk snel een positieve zwtest.
Zoals je ziet hier onder, zijn ze niet echt super schematisch ! Wil eerst even wachten tot de verhuizing met ovu testen ! Verhuizing geeft ook stress, en kan ook meespelen tot zwangerschap... Als t over 2 dagen nog bruin vloeiend is, zal ik ff testen !! Ben benieuwd......
aah wat jammer meid!! Nieuwe ronde nieuwe kansen, hopelijk is het deze maand raak! Zal voor je duimen.
Hey Patries! Ik vind het heel jammer voor je, maar die maand waarin het raak is komt écht nog wel! Ik ben ondertussen 6 maanden bezig en dat lijkt al een eeuwigheid. IK duim in ieder geval mee dat het de volgende maand raak is!! Ik wou normaalgezien vandaag testen met een vroege test (donderdag=NOD) maar mijn testjes zijn nog niet aangekomen! Ik laat zeker iets weten. Groetjes