Ik ben benieuwd bij welke webshops jullie wel eens bestellen! Bij mijn zijn het voornamelijk bol.com thesting omoda
Je kan beter vragen waar niet haha. -zalando -bol.com -nelly -h&m -esprit -sarenza -vimodos -zara Maar kijk ook via Fashionchick en vanuit daar bestel ik ook regelmatig.
Name it esprit Next direct ali baba bart smit bol.com kijk ik altijd op. Dan vergelijk ik het met andere winkels en koop ik het daar want bol.com is bijna altijd een stuk duurder.
Geen vaste webshops.. Als ik iets moet hebben kijk ik eerst in de winkel wat het kost en daarna zoek ik vaak online of ik een betere deal kan vinden. Ik scan wel de complete webshop als hij voor mij onbekend is. Zo haal ik vanalles via webshops van mijn fiets tot vissenvoer
Bol.com, wehkamp, bon prix, voordeligscheren.nl , zara.nl, La redoute, Ulla Popken, Miss etam, M&S mode, H&M, C&A, Bruna.nl, onderdelenhuis.nl, Athenaeum Boekhandel, etc. Het ligt er eigenlijk maar net aan wat ik nodig heb. Het liefst ga ik naar een betrouwbare webwinkel waar ik al vaker besteld heb en dergelijke; maar als ze dat niet hebben - jammerdebammer, maar dan koop ik waar ze het wel hebben
De laatste tijd veel bij KidsTrendy besteld. Ik heb 2 kids die gek zijn op alles van frozen en minions....
Bol.com, hm.com, zara.com, mango.com, vente exclusive.com, kleertjes.com, z8.nl, wehkamp.nl, hema.nl, babydump.com, babypark.nl 😂 hele reeds
Bol.com Kleding koop ik altijd in de winkel, het meteen kunnen passen, niks terug hoeven sturen en het kunnen voelen en echt zien van een artikel vind ik vele malen prettiger dan af moeten gaan op een foto.