Camping It/Fr met zwembad en strand

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Espoir, Nov 15, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,672
    768
    113
    Hoi!

Wie heeft er tips mbt campings in Zuid Frankrijk of in Italië die zowel een waterpark met glijbanen heeft, als een zandstrand op loopafstand.

dorpjes op loopafstand zijn ook een pre!

2. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,099
    941
    113
    Female
    La plage et bord de mer. (Frankrijk) Camping ligt aan zee en heeft een zwembad met glijbanen en een apart gedeelte voor jonge kindjes. Dorpje ligt niet op loopafstand (tenminste onze kinderen liepen niet zover) maar er rijdt een toeristentreintje. Leuk om op die manier er naartoe te gaan.

Eerlijk gezegd vonden wij de camping wat te druk, maar ik weet dat er veel mensen waren die het juist erg leuk vonden. De camping an sich was niks mis mee!

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Le Serignan Plage! Dorpje is bijna op loopafstand, met een pontje de rivier over (Vias Plage)

4. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Wij hebben de campings al geboekt. In Spanje zonder waterpark, met een zwembad en aan het strand.
    In Zuid-Frankrijk zaten onze voorkeurscampings al vol!
    Yelloh Aloha is onze nr 1, maar na een uur dat je kon boeken al vol. Serignan Plage (camping naast Aloha) ook vol! wij gaan nu naar Camping (beach) Farret in Vias, aan het strand op 300 meter van de hoofdcamping met het waterpark. Maar ook hier hebben we maar 10 dagen. Dit hebben we ook nog nooit meegemaakt hoor, maar ik d3nk dat je snellen keus zal moeten maken.

5. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

Nov 12, 2012
    778
    68
    28
    Heb jij ook een idee hoe de huuraccomodaties zijn bij Aloha en Serignan Plage? Die lopen in prijs nogal uiteen.. Van 2600 tot ruim 4000 voor 2 weken..
    En zijn het massa campings? Ze zien er allebei wel heel tof uit. Maar heb ik geen zin om handdoekje te moeten leggen elke ochtend..

6. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Serignan Plage is erg groot. maar ook leuk en fijn. Ik ben er overheen gelopen, maar er niet op vakantie geweest.

Aloha is juist helemaal niet zo groot. Maar ze bieden wel alle faciliteiten. De hele camping is netjes en schoon. Mooie accomodaties, hele luxe en iets minder luxe, maar allemaal netjes. Wij zaten er afgelopen zomer, maar wij gaan liever naar het strand en dan af en toe een paar uur zwembad. We hoeven dus niet heel de dag op een bedje bij het zwembad. De keren dat we dat wel wilde hadden we er ook wel een, soms even wachten.

7. smax

smax Fanatiek lid

Feb 15, 2018
    1,955
    1,042
    113
    Female
    Wij zijn twee keer op Serignan Plage geweest. In de meivakantie dan. Toen was het amper bezet en toch met mooi weer alle bedjes bij het zwembad bezet.
    Volgens mij heb je zomers helemaal geen plek daar :)
    En sowieso veel te druk voor mij zo’n grote camping!

Share This Page