Hi, Misschien heeft iemand tips/ervaring. Mijn oudste is bijna 3 jaar, de jongste 2 maanden. Als de jongste wat groter is wil ik graag een standenbuggy die mee kan in de bakfiets. Niet om uren mee te lopen, maar om iig even naar de kinderboerderij te gaan. Welke raden jullie aan? Welke buggy is stevig voor een kleintje? Ben benieuwd!
wij hebben de chicco little way. erg fijn en het enige minpunt vind ik dat de slaapstand niet vast gezet kan worden. als je kleine zich naar voren/recht gaat zitten gaat ze leuning mee... niet altijd handig met een eigenwijs kind
Bedankt voor de reacties! Kunnen kleintjes er ook een beetje normaal in zitten, of hangen ze dan helemaal?
Ik heb em nog niet helemaal recht gehad omdat ze dan nog niet goed blijft zitten. Maar in de andere standen zit ze goed. En in de platte stand kan ze ook heel goed slapen.
Ergonomische drager ook weleens overwogen? Mijn zoon zou tussen de geitjes echt niet in de buggy durven zitten, dan wil hij echt "mama tillen!"
De geitjes lopen niet los bij ons... 😉 Buggy is wat makkelijker voor de oma's.. Bedankt voor de tips, ik ga marktplaats even in de gaten houden!