hebben jullie een kinderstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tompoes, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Nee niet zo'n ding voor aan tafel, maar een stoel voor in de kamer! Dl heeft nu een woezel en pip stoel (met 13 maanden wilde ze op de bank klimmen. Dat lukte wel maar durfde er nog niet af) als 'tussenoplossing' dus de stoel.
    Nu wordt ie een beetje te laag, ze gaat er nog wel in zitten, maar passen doet het niet echt meer.
    Een grotere stoel past niet in de woonkamer. Wel heeft ze nog een eigen houten stoel met haar naam er op, daar kan ze prima op zitten.
    Daarna, gewoon op de bank? Hoe hebben jullie het? Wij nu dus zo

2. Humava

Humava Niet meer actief

Ik zie niets als ik op je link druk. Maar wij hebben geen aparte stoel voor onze dochter . Ze zit gewoon op de bank. Altijd gedaan eigenlijk. Het enige wat ik wel voor haar ga kopen is een tafel en stoeltje waar ze aan kan tekenen en knutselen enzo.

3. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Nee, mijn kinderen zitten altijd gewoon op de bank.

4. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Same here. Ze zijn er paar keer afgevallen, maar hebben heel snel geleerd hoe ze er goed achterstevoren van af moeten klimmen. Inmiddels proberen ze zelf op de triptraps te klimmen :D Dus ga ondertussen ook maar op zoek naar klein tafeltje en 2 stoeltjes waar ze zelf aan kunnen zitten :D

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wij hebben een kinderzeteltje, ja. Maar ze zit evengoed gewoon in de zetel, al naargelang waar ze zin in heeft. Soms ook ín haar zeteltje ín de zetel :)

6. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Wij hebben een Doomoo seat (dit is een soort zitzak), daar gaat ze soms heel even (paar seconden :D) op zitten als Bumba op de TV is.

Verder vindt ze het veel leuker om op de bank te klimmen.

Ze krijgt voor sinterklaas wel een stoeltje, zo kan ze aan het salontafeltje gaan zitten om te kleuren ofzo.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb heel even z'n tuintafeltje en stoeltje binnen gezet maar ook weer snel buiten gezet. Heb ook wel even gekeken naar een eigen stoel maar weer zo'n sta in de weg en eigenlijk niet nodig. Gewoon op de bank/fauteuil dus of op z'n triptrapp bij de grote tafel waar ie mag kleuren/kleien/tekenen...

8. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee alleen een Stokke stoel voor aan de eettafel.

9. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
  10. tuc

tuc Niet meer actief

Die woezel en pip stoel is toch zo'n hoes met schuimrubber erin en dan rond aan de bovenkant??

Past dat niet meer?? Mijn dochter van 6 zit daar zelfs nog in. En zoon van bijna 2 met gemak.

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We hebben nuna leaf! Echt geweldig stoel

12. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier wel, en dan ook nog het bekende ikeakrukje voor aan de salontafel.

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier altijd zo'n schuimrubber stoeltje met grijze bekleding gehad. Deze was op en de bekleding gescheurd en kleine zus wilde er ook in. Dus nu staan er 2 dezelfde grijze stoeltjes met Nijntje erop.

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Jup, van IKEA

15. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Wij hebben ook een stoeltje van de ikea. Ze zit er ook veel op. Ze zit ook op de bank. Wil ze tekenen en kleuren aan de salontafel dan zit ze op haar eigen stoel.

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Precies dit.

Aiden en Finley hebben geen aparte stoelen. Ze zitten veelal gewoon bij ons op de bank.

Verder een Ikeatafeltje met 2 stoeltjes om te knutselen.

17. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Als je al een extra stoeltje zou willen zeg ik deze. Ziet er stylist uit en lijkt heerlijk te zitten volgens de dochter van piccolina :p.

Hier gewoon op de bank hoort vind ze heerlijk maar er word hier niet gegeten en gedronken zomaar op de bank. (Stoffen bank) Dan mag ze aan de toch echt aan de eettafel gaan zitten of aan de salon tafel waar wij twee houten stoeltjes hebben staan voor haar en waar ze ook mag kleuren.

18. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Wij hebben deze (roze) van Prenatal:
    Prenatal - thuis - Prenatal - Prenatal kinderfauteuil

Tot nu toe vindt mama het leuker dan dl zelf :) Ze kan er nog niet zelf inklimmen en is er al een x uitgevallen helaas. Nichtje van een half jaar ouder klauterde op en af, dus moet hopelijk gewoon nog even geduld hebben... Lijkt me zo lief en eigenwijs eruit zien!

19. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Dat ziet er leuk uit! Ik hou m in de gaten :)

@tuc die woezel en pip stoel is laag! Haar knieën gaan nu een beetje omhoog zeg maar. Past nog wel maar ze hoeft natuurlijk niet dubbelgevouwen er in :p

Deel Deze Pagina