Heeft er iemand ervaring met de schoenen van Zara? Ik vind ze heel leuk daar altijd, maar ik heb geen idee of ze een beetje kwaliteit hebben.
Ik koop schoenen van de Zara meestal voor erbij. Ik vind ze wel van goede kwaliteit alleen let goed op met de maat vind ze vaak niet echt overeen komen in de ene schoenen heeft mijn oudste maat 26 en een ander paar weer maat 27
Ok, ja schoenen haal ik enkel als ze ze kan passen. Ze heeft een paar gympies voor de winter. Die mogen heerlijk vies worden enzo van mij. Ik zit nu te twijfelen of ik echt voor dure laarsjes zou gaan of wat goedkopere (van de Zara bijv). Ze zullen niet dagelijks gebruikt gaan worden namelijk. De gympen, snowboots, regenlaarzen zullen in die tijd veel afwisselen denk ik. Maar ik heb geen nette schoentjes voor haar voor in de winter dus die wil ik nog erbij halen.
Ik heb goede ervaringen met schoenen van de Zara. Het waren hier meer schoenen voor erbij. Ze zijn best lang meegegaan. En hier moet ook bij het babygedeelte geshopt worden . De mijne zit nu tussen maat 22 en 23 in.