Ervaring sea-bands

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carlo1987, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Heeft iemand van jullie ervaring met sea bands?.
    Ik ben de hele dag door zo megamisselijk. Niks smaakt me, ik voel me met de dag slapper worden. Ik eet wel wat, tegen mn zin in. Maar ik moet natuurlijk wat eten om op krachten te blijven.
    T valt me erg zwaar aangezien ik ook een zoontje van 1,5 heb rond kruipen hier.
    En zijn deze bandjes bij elke apotheek te koop??

Groetjes

2. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    zijn dat van die bandjes met een plastic bolletje er in die dan op een drukpunt van je pols komen te zitten? Die kun je bij de anwb winkel kopen. Ik heb ze afgelopen oktober gebruikt tegen zee- en reisziekte en heb er geen last van gehad.. Weet niet of het ook werkt voor gewoon overdag? Ze zijn nog geen 10eur dus is het proberen waard

3. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Thnx biancs. Het zijn idd die bandjes.

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ja bij mij werken ze goed, je kan ze ook bij de Etos kopen

5. Lala84

Lala84 Lid

13 jul 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze ook uitgeprobeerd maar bij mij hielp het niet. Vond het ook best vervelend zitten eigenlijk. Maar je kan t het beste gewoon uitproberen. Als het bij jou helpt is dat natuurlijk heel mooi...

6. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    ik heb ze zelf niet gebruikt want ik was gelukkig niet of nauwelijk misselijk. Maar een dinnetje van me zweert erbij, haar zoontje is heel erg wagenziek en gebruikt voor haar zoontje die bandjes. Als hij ze niet om heeft spuugt ie echt alles onder. Met niet.

7. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze ook geprobeerd, heeft niets geholpen. Ik bleef kotsmisselijk, maar dat is bij elke persoon natuurlijk anders.

8. misa

misa Niet meer actief

Ik heb ze ook geprobeerd. Ik kan niet goed zeggen of het nou veel beter werd daardoor. Sommige apotheken verkopen ze, sommige drogisten en ook bij de ANWB en webwinkels.
    Het is te proberen toch?

En vaak kleine beetjes eten, kan nog wel eens ietsje helpen.
    Succes, het is niets aan..!

9. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Heeft bij mij helaas niets geholpen. Hing met die bandjes om m'n pols over te geven boven toilet!
    Maar ik heb het wel nog.
    Als je wil, stuur maar even een berichtje met je adres en dan stuur ik 'm zo naar je op!
    xxx

10. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Heel lief. Maar ik ga morgen even snel bij de winkel kijken. Dan heb ik ze het weekend al.

11. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Is goed hoor! Ik had 'm bij de Etos gehaald.
    Ik hoop dat ie werkt bij je! Ervaringen zijn verschillend.
    Sterkte!
    xxx

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond ze vervelend zitten, maar ze hielpen wel bij mij. Gewoon bij de etos gehaald.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.274
    10.989
    113
    Ach een placebo-effect is ook een effect.... succes!

14. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Ik heb ze gebruikt op onze cruise, ik was toen 10 weken zwanger. De hele zwangerschap geen last gehad van misselijkheid, dus ik droeg ze meer uit voorzorg vanwege zeeziek ook. Heb de hele cruise geen last gehad. Eerste nacht zonder geslapen, toen werd ik wel misselijk. Alle andere nachten geen last gehad. Na de cruise heb ik ze thuis ook nog een keer on gehad toen ik misselijk werd.

Ik weet nooit zo goed of zulke dingen echt helpen, of dat het meer tussen je oren zit. Maar ach, je kunt het altijd proberen toch. Bij mij werkten het. Ik moest overigens wel even wennen, ik vond ze vrij strak zitten.

15. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meestal werken zulke bandje met drukpunten (acupressuur) Alleen zijn ze gericht op het evenwichtsorgaan. Deze heeft er in het begin van de zwangerschap niet zo heel veel mee te maken.

Kijk of het helpt en ik ben ook idd altijd heel simpel, al is het placebo, alles wat helpt is prachtig, toch?

16. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Manlief heeft ze voor me gehaald vanmiddag. Ik ben heel benieuwd.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Bij mijn 1ste zwangerschap hielpen ze wel iets.
    maar nu werken ze voor geen meter..
    gebruik nu medicijnen

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb ze gebruikt toen ik zwanger was van onze jongste, maar helaas geen verschil...

Deel Deze Pagina