Hoi allen, Ik weet niet of ik dit bericht op de goede plek zet, anders aub mij verplaatsen. Gebruiken jullie apps om jullie ovulatie, menstruatie etc in de gaten te houden? Graag zou ik een naam van z'n app willen hebben maaaar..ik wil aan aap die niet hoeft te weten wie mijn contacten zijn, waar ik me bevind en andere info die niks te maken hebben met mijn ovulatie ...klinkt het zo raar? Ik snap nog niet waarom de meeste apps zo veel machtigingen vragen.. Bedankt!!
Hoi Baia, Op mijn mobiel heb ik een app die heet ''LoveCycles''. Heeft wel reclame onderin af en toe, maar wordt verder niet gekoppeld aan email-of-telefoon-contacten. Hij is makkelijk en prettig in gebruik. Ik had hem gedownload via de PlayStore (Android) Succes!
P Tracker Lite. Reclame vrij en hoefde niks in te vullen. Overzichtelijk en duidelijk. MBK is ook wel prima maar die is van predictor en wel reclame daarvoor.
Oh ja die P-tracker kan kloppen... heb een Iphone dus haha! die MBK is inderdaad ook wel prima. Opvallend vind ik wel dat die mijn eisprong een dag eerder zet dan die andere. Die andere klopt beter als ik naar de ovu-testen kijk. Maar NOD is dan wel weer op zelfde dag
Ik heb ook een app die P tracker heet, echt een hele fijn app en heb geen Iphone hoor.. Gewoon een android-smartphone
MBK door deze app is mijn vriendin zwanger geworden ( wel om de dag geklust ) maar wel eerste ronde zwanger
hey ik gebruik nu FF en mama apps maar dat is meer om je temp bij te houden vroeger gebruikte ik monthly cycles daar hoef je niks in te vullen
Ik heb fertillity friend en woman log gebruikt.. Let wel op dat al die apps met gemiddelden werken.. Dus ze gaan vaak ervan uit dat een eisprong 14 dagen voor de menstruatie plaatsvindt. Terwijl dat dus niet zo hoeft te zijn.. Dus apps zijn een handig hulpmiddel, maar kloppen dus niet altijd met je cyclus.