Ik heb zojuist getest met de sensitest midstream zw maar ben niet helemaal zeker over de uitslag. Toen ik de test binnen de tijd tegen het licht hield zag ik een heel licht 2e streepje(indrooglijntje? was niet met blote oog te zien zo.) maar de test had nog verkleuringen en de achtergrond was nog niet wit. Maar nadat de test wit werd(pas na half uur, dus eigenlijk buiten de tijd) zag ik nu een heel licht streepje. Dus ik de midstream gesloopt en toen zag je idd een heel licht 2e streepje. Maar is dit nou een indrooglijntje of hoort een zwangerschapstest gewoon wit te zijn als je niet zwanger bent? Afgelopen woensdag had ik al getest met de testen van testjezelf.nu daarop zag ik ook in het licht een heel licht streepje. Iemand hier ervaring mee? Zie je bij sensitest altijd een licht streepje of is dit iets anders? *Edit moderator: topic verplaatst*
Is er niemand die hier ervaring mee heeft? Vanochtend weer getest met ochtendurine en weer een heel licht streepje tegen het licht in. Misschien iemand die dit ook gehad heeft?
Hi Dees Heb nog nooit een indroogstreepje met de midstream gehad.. Niet zwanger was echt spierwit.. in welk licht dan ook. Dus over paar dagen nog keer testen... spannend hoor
Als je de test echt moet slopen om het te zien is mijn ervaring meestal dat het een indrooglijntje is. Je moet het toch echt wel gewoon kunnen zien om te kunnen spreken van een 'zwanger' lijntje. Met een streep is een streep bedoelen ze natuurlijk niet dat je de test bijna onder een vergrootglas moet leggen om het te kunnen zien! Maar misschien ben je nog te vroeg om te testen?
oh nou word ik helemaal zenuwachtig. Morgen uit m'n werk langs kruidvat voor de 2 voor 5 euro testen. Maar was het lijntje ook niet gewoon licht te zien zodat je ziet waar hij zou moeten zitten zeg maar?
Bij de test van vanmorgen zag je het ook zonder te slopen en ook wel op armlengte zeg maar, maar wel tegen het licht in. Of ik te vroeg ben weet ik trouwens niet echt, omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb. Ook heb ik al 12 dagen geen positieve ovutest dus dacht test eens een keer. En toen zag ik dat lichte streepje dus.
wit is wit... dus helemaal geen streepje mar hoe zit het met je banner? je zit nog voor ei zegt die? zou idd testen met kruidvat.. die vind ik persoonlijk nog altijd het fijnst om mee te testen