Meiden, heb getest.... weg gelukkig hoopgevend gevoel, BAH!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hummie, Dec 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    Hoi meiden,

Heb er vanochtend ipv morgenochtend toch maar vast een zw.test dipstick van matcare tegenaan gegooid. Negatief..... geen heel fijn licht lijntje, niks, noppes, nada.... :(
    Had namelijk vanochtend heel lichtbruine afscheiding, vandaar dat ik 1 dag voor mijn nod alvast getest heb.
    Bij mij is 1 plus 1= 2, dus ik ga er vanuit dat vandaag of morgen de :evil: doorbreken. Weg is mijn hoopgevende gevoel, weg is mijn roes van het kon weleens raak zijn deze x :(
    Maar ik zit niet zo gauw bij de pakken neer hoor! Volgende ronde nieuwe kansen :D Ben me heel goed van bewust dat we nog niet zo lang bezig zijn, maar had vanaf pilstop elke mnd dezelfde symptomen voor nod, en deze maand waren ze zo anders, zo hoopgevend, zo veel symptomen! [-o<
    Stom lichaam, bah! :( Ga vandaag ff chaggie zijn, misschien ben ik morgen weer een beetje mezelf. :) Hoop dat het voor jullie deze ronde allemaal wel raak mag zijn! :thumup:

liefs Humm

ps, 1 pluspunt: Deze ronde heel bewust afgelopen twee weken geen wijntje enz gedronken, nou ik ga helemaal 'LOS' met de feestdagen, kan lekker weer een wijntje drinken! :D Maar had het er o zo graag voor over gehad om het te moeten laten staan.... ;)

2. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    gadverdamme,jammer!kduim voor je voor de volgende ronde.....

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hey Hum!

Ik ben hier even langsgeweest hoor ;). bah, ik baal voor jou! Gelukkig ben je een positief mens, maar dat betekent niet dat je nu niet even stevig mag balen!

Hoe je lichaam je enorm in de maling kan nemen he? Dat is toch echt ongelovelijk?
    Ik moet ook nog maar afwachten hoor. Deze x is zo anders dan vorige x, toen wist ik gewoon dat ik ongi zou worden, nu zou ik het echt niet weten.

Hou je mij op de hoogte hoe het ervoor staat?

X mex

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    dankje meid! hoe voel je je? :D ben je al vd gelukkige schrik bekomen? wauw, geweldig hoor! ;)

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    doe ik zeker mex. ;) Duim voor jou hoor! liefs

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    He meid wat vervelend...
    Je had nog wel zo'n geode hoop!

Toch blijf ik ergens voor je duimen hoor!

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    dankje meid, dat is lief! :) maar denk niet dat dit wat wordt, zo begint mijn ongi altijd... helaas pindakaas. Dan maar door voor een nieuwe ronde! :thumup:

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Goed dat je zo positeif blijft!
    2009 word jullie jaar hoor!

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    En voor jullie! :D zie dat jullie ook al het nodige hebben meegemaakt dit jaar zeg... :( Op naar een nieuw fris jaar voor ons! :D liefs

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ja op naar 2009!
    Dat er maar heel veel beebjes mogen komen in het nieuwe jaar!

Liefs Ster

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik hoorde wel dat Matcare minder gevoelig is dan bijvoorbeeld de kruidvat testen...

Dus misschien als je ongi niet doorzet een Kruidvat test gaan halen. 2 voor 5,-..

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    dankje aylin voor je antwoord.

Ja zit hier nog een x naar die dipstick te staren... Zou er wel een dikke 2e streep op willen toveren maar dat gaat helaas niet... Mocht de ongi niet doorzetten dan doe ik 2 voor 5, maar is niet nodig ben ik bang. Hoe is het met jou meid? wanneer ga jij een test doen? ben zo benieuwd voor je, bij jouw verhalen en ovu testen krijg ik echt het gevoel dat het weleens raak kon zijn! liefs

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Meid ik had ook goede hoop maar vandaag voel ik eigenlijk niks meer alleen een opgezette buik. Ik had eer gister de hele dag en avonds spierpijn achtige krampen in mijn buik, stuitje en rug. Dit leek zo op de krampen van mijn vorige zwangerschap. Ook was ik misselijk en had last van zere tepels..Nu ineens voel ik niks meer :cry:

Vanmorgen nog een ovutest gedaan maar deze was lichter dan de test van gister en eergister. Had wel lichte urine en had veel gedronken de avond er voor. Maar dat mijn symptomen weer weg zijn zegt ook wat.

Dus ik denk dat het er ook niet meer inzit voor mij dit jaar..

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Wat kan een lijf je in de maling nemen he? Zo had ik gisteren allerlei kwaaltjes waarvan ik dacht:"zal het dan toch?", maar nu vandaag niks, nada, noppes. Tot nu toe nergens last van. Ja okee, alleen wat krampen,maar deze voelen echt als ongikrampen. En het gevoel dat ik erbij heb is dat ik dus de red devils kan gaan verwachten...
    Ik moet nog even wachten voor ik het zeker weet.

Hummie, hoe staat het ermee? Zijn de devils al goed doorgebroken? Want ik denk altijd maar zo, breek dan maar meteen door, dan kan de nieuwe cyclus gaan beginnen!

X mex

15. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Ik zag dat je een nieuw topic had gestart.
    Ik snap helemaal hoe je je voelt meid :( . Ik denk iedereen hier wel!
    Je gaat toch al gauw op een roze wolk zitten na alle symptomen en gedachtes dat het wel es raak kon zijn! En als je dan net niet dat ene blauwe of roze streepje ziet verschijnen dan zakt de moed je weer in de schoenen :thumbdown: :(
    Gelukkig zijn er meer kansen en idd 1 gelukje, los gaan met kerst haha! :)
    Maar geef de moed niet op hoor! Je weet maar nooit?!

Dikke X

16. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Aylin!

Jeetje ik was erg benieuwd hoe het nou met je ging..maar ik zie niet zulke goede berichten bij je meis :( Maar het kan nog hoor! Je leest zulke rare verhalen hier! Ook iemand die was gewoon ongesteld geworden en die was toch zwanger :( Die lichamen van ons zijn af en toe echt niet te geloven :thumbdown:
    Ik kan van t weekend nog 1 teste wagen maar ik zie het ook somber in :(
    Dan gaan we wel gezellig met z'n allen op naar de volgende ronde!
    En duimen voor degene die misschien nog wel in de prijzen vallen dit jaar [-o<

Liefs..

17. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    pfff nee ik besef het precies nog niet goed....heel raar... :)

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    aylin, zou toch als ik jou was morgen of overmorgen een zw test doen, een ovu test geeft niet echt een realistisch beeld toch? afwachten meid, hoop voor je dat die kl*te :evil: bij jou wegblijven! succes meid!

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    dankje meis, voor je opbeurende woorden. Ben helemaal klaar voor de :evil: maar deze willen niet doorbreken, zo vervelend! heb zoiets van Kom ook maar door nou! stomme kl*te :evil: ! heb nog niet echt ongikrampen, maar wel het gevoel dat het doorzet, licht krampjes dus zal morgen wel echt doorbreken heb ik wel vaker, een soort van aanloopdag zeg maar! Hoes met jou meid? geen roze of bruin meer? ga je zaterdag weer testen? liefs humm

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    Hoi mexje,

nee :evil: nog niet doorgebroken, maar komt morgen denk ik, heb ik wel vaker...

Meid, ongikrampjes zijn het nog niet bij jou toch een wk vantevoren, wie weet broeit er iets daarbinnen? :D had vorige week ook beetje zeurend gevoel onderin, maar voelde wel anders dan ongi krampjes... Maarja zegt ook allemaal niks, dat zie je maar weer aan mij! :( Lieverd, ik hoop dat het voor jou wel raak is, duim voor je hoor! Weet wel dat ik in mijn volgende ronde echt NIET meer afga op mijn lichaam ,maar alleen op de test op mijn NOD! :)

liefs humm

Share This Page