Vorige week woensdag ben ik het vruchtje (zoals ze dat zeggen) verloren. Vanaf toen voorzichtig weer seks gehad met voor het zingen de kerk uit. Eigenlijk had ik al vanaf maandag geen bloedverlies meer maar we deden.dat toch nog, behalve eergisteren. En ineens voel ik me zwanger.... Vandaag misselijk en moe en trek in melk. Zou dit kunnen? Leek me onmogelijk maar als ik Google zie ik zulke verschillende dingen. Iemand hier ervaring mee?
Tenzij het een tweeling was en je één vruchtje bent verloren? Maar dat had je neem ik aan geweten of was je nog niet zover?
Ik zat al te wachten op iemand die weer met zo'n soort opmerking zou komen. Tja het kan, maar dat is meer een flinke uitzondering! Na een miskraam heb je vaak nog rest-HCG in je lichaam wat niet direct weer verdwenen is. In sommige gevallen test je pas na een paar weken negatief!Dit rest-HCG zorgt dus voor zwangerschapssymptomen. TS, heb je al negatief getest na je miskraam en krijg je nog nacontrole of alles wel verdwenen is (restweefsel) van je miskraam?
Happened to me. 1 vruchtje verloren door miskraam, 1 werd een MA. Kwamen we pas 12 dagen later achter omdat ik me zwanger bleef voelen en positief bleef testen. Vloeien was gestopt. Er stond al een follikelecho gepland, tevens om te kijken of de boel schoon was. Niet dus.
Maar eigenlijk kreeg ik een echo omdat ik me ineens niet meer zwanger voelde en ik had gelijk. Maar misschien is het idd de eisprong. Ik dacht dat het 4-6 weken duurde tot je weer vruchtbaar bent. We waren er nog niet uit of we het opnieuw wilden proberen.
Hmmm kan gewoon nog van die miskraam zijn helaas. Ik heb me toen nog 2 weken misselijk gevoeld en zwanger getest ondanks dat ik het vruchtje al verloren had. Hcg kan lang aanwezig blijven in je lichaam. Ik moest inderdaad ook doortesten tot ik een negatieve test had, om duidelijkheid te hebben..
Ik heb na me miskraam in 2010 ook door getest tot de test weer negatief was zo weet je zeker dat als je test weer positief is je zwanger bent. Hopelijk ben je snel weer zwanger
Woensdag een echo... Ben benieuwd of alles schoon is en of er al een eisprong is. Hoop ook snel weer zwanger te zijn, hoewel ik dan wel extra bang zal zijn denk ik.
Ik heb zelf net mijn tweede bbz gehad. Na de operatie op dinsdag begon het bloeden op vrijdag en ik heb inmiddels netjes op cd 14 een eisprong gehad. Dus ik hoop voor je dat als je niet meer zwanger bent dat het je eisprong is en dat alles netjes schoon is meis. Ik had natuurlijk liever gezien dat je nog steeds zwanger was. Laat je weten hoe de echo is geweest?
Breekt even in: Esther, ik zie dat jullie advies ivf hebben gekregen ivm verkleefde eileiders. Als het zelf nog lukt zou natuurlijk mooi zijn, maar zie niet te veel op tegen ivf hoor! Ik heb hetzelfde gehad (verkleefde eileiders door infectie) en ben nu voor de derde keer zwanger van onze allereerste ivf-poging! Ivf is destijds ontworpen voor vrouwen met eileider-problemen. Jullie kansen met ivf zijn echt goed! Tot zover dit ongevraagde advies