Hi meiden, Ik ben nieuw hier, heb net een test gedaan heb as vrijdag of zaterdag mijn nod. Ik lijk heel vaag een 2 e streep te zien of verbeeld ik t me nu. Ben een beetje tureluurs nu van het kijken namelijk. Alvast bedankt! Gr
Ja ik zie in de verte wat. Kan alleen niet zien of het roze is. Wel binnen afleestijd genomen deze foto? Hopelijk mooie oplopende testen van t weekend!
Ik denk ook in de verte iets te zien. Zou morenochtend weer opnieuw testen. Beste is natuurlijk overmorgen als je dat kan volhouden
spannend!!!! heb er al 20 x naar gekeken haha. maar dan zie je het zelf niet meer. grrrr waarom kan ik dan ook gewoon niet wachten tot het weekend. Zou morgen testen zin hebben of dan beter overmorgen? Het verdubbeld om de de dag toch?
Als ik goed kijk zie ik heel licht een tweede streepje. Zie je hem in het echt duidelijker? De kwaliteit na het uploaden is niet heel fantastisch...
pfff spannend zie hem zelf ook zonder dat ik heel moeilijk moet kijken zoals gister. wij hebben met ons 1 e kindje er jaren over gedaan om hem te krijgen en nu 1 x onbeschermde seks en het is blijkbaar raak.