Bij mij bleven de sensitesten heeel vaag. Mijn man zou 2 voor 5 halen van kv Maar die lagen er niet. Toen nam hij een gewone predictor mee. Die zou ik morgrn ochtend dien. maar ik heb hem net gedaan (wel positief) dinsdag kv halen en nog een keer kijken
Oooh ook gefeliciteerd alvast.. spannend hoor.. Ikvga morgen groeg ok gelijk. .lig nu op bed..voel me niet zo fit.. en buikpijn. . Had ik ook bij de eerste heel erg. . Ik moet nog even wachten hihi.. Groetjes
Mom, hier ervaring met sensitesten. Ik zie ze als positief hoor. met de sensitesten bij mij was negetatief ook echt negatief en iets positief ook echt positief. Al voorzichtig gefeliciteerd zou ik zeggen
Ja bij jou testen zou ik ook zwanger zeggen.. waarom ik.dan zo twijfel over dw mijne hihi.. Bedankt debbie moet toch maar voor positief aannemen nu ik zoveel positieve reacties heb gehad haha
Ik heb nu voor het eerst ook zwangerschapstesten van sensitest in huis. Nog geen ervaring mee, ik hoop aankomende week ook positief te testen. Jou testen lijken mij echt positief meid, ik ben benieuwd naar het resultaat van morgenochtend.
Die testen lijken positief hoor meid, nog wel heel licht, maar ik zie toch echt een streepje en ik ben helemaal geen tuurder. Op de kv test zie ik ook een licht streepje op de plek waar hij hoort, alleen is kruitvat niet meer wat ze vroeger waren, maar als hij rose is lijkt hij mij toch heel licht positief.
Ik had vandaag geen testen wel urine opgevangen dus zo snel naar de winkel.. laat t straks weer weten hihi
sensitest had ik ook 2dgn voor nod (ochtendurine) vaag streepje idd veel meiden zag er wel streep in Smiddags kv test gehaald en met middagurine getest en duidelijk positief Dus vroege test van sensitest zegt ook niet alles !
Nou heb getest.. kan t eigenlijk geen streepje noemen die van gisteren waren duidelijker. Moet ik er nu vanuit gaan datcdie testen dan vals posi waren.. of is sensitest gevoeliger dan kruidvat.. snap er niks van.. verder wacht ik het gewoon af hoor hihi..
Nee je ziet t niet op de foto helaas. . Denk dat ik tot woensdag wacht.. vind t wel heel raar want sensitest was toch wel duidelijk. . Zou die eerder posi testen dan?? Of valse testen haha
Vanmiddag toch getest.. weer licht streepje lijkt lichter dan die ik gepost had.. heeft t nut om vanavond te testen? ? Pfff weet t niet meer haha..
Wat gek! Ik zag op je eerste testen de streepjes namelijk wel gewoon! Je weet zeker dat je eerder een eisprong gehad hebt? Soms kan een zwangerschapstest ook reageren op je eisprong. Dat zou verklaren waarom je streepjes dan lichter worden.