Welke hubelino knikkerbaan? Dit lijkt me heel erg leuk voor mijn zoontje die in januari 3 jaar word. We hebben zelf al genoeg duplo dus zit te denken aan de 50-delige run elements set. En is het handig om extra knikkers erbij te kopen? Hoor het graag van jullie!
Wij hebben er een. Volgens mij ook de 50-delige. Ik vind het super leuk. Mijn kinderen minder, maar die spelen ook amper, dus denk dat het daar meer aan ligt. Als ik het voor ze bouw, willen ze er trouwens best even mee spelen en samen bouwen willen ze ook wel, maar alleen of met elkaar niet. Extra knikkers kunnen handig zijn, maar als je het gewoon goed bij elkaar houdt, dan red je het ook wel met wat er bij zit.
Oké, jammer dat ze er niet mee spelen. Mijn zoontje kijkt graag naar de filmpjes ervan op youtube ( hoe hij er in godsnaam bij komt is me een raadsel) en van zijn toet toet parkeertoren mag hij ook graag ballen vanaf laten rollen dus ik denk dat hij het wel heel leuk vind. Pfff..zo moeilijk om iets te verzinnen voor Sinterklaas en de maand erop zijn verjaardag
Ik heb het ook in huis voor de jongens van 5 en 3, en eerlijk? Ze spelen er nooit mee! Bouwen beide nog lekker met Duplo en vinden een normale goedkope plastic knikkerbaan 10x zo leuk. Met Hubelino lukt het ze ook nog niet goed om een baan te maken waar de knikkers ook echt op rollen. Het is nog te moeilijk.... misschien dat het over een paar jaar leuk is 🙊
Hier geen hubelino maar low-budget . Als ik m neerzet willen ze er best een keer een knikker door laten rollen maar na 10 min hooguit gaan ze weer wat anders doen en mag ik het zelf weer opruimen. Het is niet echt aan ze besteed
Ik overweeg ook een knikkerbaan. Dl laat al jaren overal balletjes vanaf rollen en is in winkels eindeloos zoet met de aanwezige knikkerbaan.
Ik heb de 200-delige baan gekocht voor Sint. Ze bouwen graag met duplo en de filmpjes van de knikkerbaan vonden ze fascinerend. Bij een speelgoedwinkel in de buurt kunnen ze ook rustig een half uur met de knikkerbaan spelen die daar opgesteld staat. Ik gok erop dat ze het leuk gaan vinden. Mocht het een ramp zijn; op marktplaats gaan ze voor goud geld weg en ik had de baan voor 50 minder dan normaal gekocht, dus dat komt wel goed :-D
Hier vorig jaar met sint gegeven. Ze spelen er haast nooit mee. Heb er spijt van dat ik geen goedkopere knikkerbaan heb gedaan
Hier is het wel een hit. Hij kan het heel druk hebben met het bouwen van een baan die goed soepel loopt. Het daagt hem echt uit om na te denken en 'problemen' op te lossen.
Ik heb het gekocht (wel de nepversie via Ali) voor de sint voor zoon en dochter van bijna 7 en bijna 5. Ik ben benieuwd wat ze er van vinden.
Hier ook de nep versie(48 delig) van aliexpress gekocht 12 Ze speelt momenteel heel veel met duplo(bouwen) dus ben benieuwd wat ze er van vind Ivm vele cadeau's Sint gaat ze deze krijgen met kerst +een nieuwe bouwplaat erbij
Hier hebben we het in huis en een grote hit! Elke dag wordt er mee gespeeld, in elkaar zetten, een nieuwe opstelling maken, lekker spelen, uit elkaar halen en weer helemaal opnieuw beginnen. Vooral mijn zoon van 4 vindt het geweldig, zoon van 8 en dochter van 6 spelen er ook regelmatig mee!
De verkoper is funlock blocks official Als je funlock marble run in tikt zie je de oranje onderdelen al verschijnen
Bedankt voor de reacties! Ga het toch maar halen voor de Sint. Blijft toch altijd een gok denk ik. We komen al om in toet toet spul enz.. En om nu dat dure Paw patrol spul te halen heb ik ook geen zin in..
Onze jongens spelen er graag mee (bijna 6 en 2,5). Het is ook leuk speelgoed om samen met de kinderen mee te spelen en opa vindt het ook mooi spul
Erg leuk! Wij hebben 'm uitgebreid met trechters. Helaas wist ik nog niet van Aliexpress (2jr geleden), maar geld toch wel waard! Als je kinderen Duplo leuk vinden, vinden ze dit ook leuk denk ik, extra uitdaging.
Onze zoons van (bijna) 3 en 6 spelen er wel mee, maar meestal komt het erop neer dat ik een baan bouw. Zelf bouwen ze er ook wel mee, maar wordt het vaak niet echt een baan. Ik vind het een leuke aanvulling op duplo. Maar ik ben sowieso dol op knikkerbanen .