babykamer jongen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Doncky, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Ben druk op zoek naar een kledingkast op op de babykamer.
    Hij mag niet te breed zijn en moet wit zijn.
    Op ikea zag ik de hensvik staan. Voldoet aan de eisen en ook nog eens een leuke prijs. Maar nou zit ik met de bovenkant van de kast.
    Vond dat altijd meer voor meisjes. Jullie zullen wel denken waar maak je je druk om.
    Wat vinden jullie? Of hebben jullie fotos van die kast in een babykamer voor een jongen?

Ik twijfel.

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik vind het heel goed kunnen voor een jongen hoor.
    Het is een babykamer en ik vind de bovenkant schattig voor een baby niet specifiek jongen of meisje. Als ze groter worden vind ik het inderdaad leuker voor meisjes.

3. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Ik heb de Hensvik kast en het ledikant in de babykamer van onze zoon. Ik vond uiteindelijk de prijs belangrijker dan het geschulpte randje. Het enige wat ik heb aan ge past zijn de knopjes van de kast. Een foto kan ik wel pben als je graag wil. Ik vind het er niet raar uit zien in elk geval.

4. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Dat is wat ik ook ergens wel vind. De prijs is goed. Vind meer dan 200 voor een andere kast overdreven. Pben is prima. Ben wel nieuwsgierig.

5. Veera

Veera Niet meer actief

Ik vind t echt voor een meisje, heb hem hier in een knalroze kamer staan

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Wij hebben hem voor onze dochter gekocht. En gaan hem ook voor onze zoon gebruiken. In een knalroze kamer zal het vast meisjesachtig staan. In een blauw met grijze kamer zal het jongensachtig staan. ;)

Wij hebben ook het ledikant en de kast. Vind het onzin om voor onze zoon een nieuwe te kopen. Als ze groter worden hebben ze toch al gauw een grotere kast nodig.

7. veense

veense Niet meer actief

Ik heb hem hier gehad, kort geleden verkocht, hij heeft 7 jaar op de kamer van mijn dochter gestaan, maar geen haar op mijn hoofd die er aan gedacht heeft hem op de kamer van mijn babyzoon te zetten! Vind het echt een meidenkast. Hij heeft nu de Stuva op zijn kamer staan, ik koop zo'n kast voor langere tijd, en ik zou de hensvik al snel te meisjesachtig vinden. Hij is nu verkocht omdat mijn dochter in het nieuwe huis een grote inbouwkast krijgt, het was verder een prima kast (maar niet voor een jongen ;) )

8. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Ik zou niet weten waarom het niet kan, ik dacht, er komt een kast tevoorschijn met allemaal hartjes en bloemetjes maar er zit alleen een golfje in. Zet er een stoere knuffel op en het valt al niet meer op. Of je plakt er een vliegtuigsticker of wolkjes. Of allebei.

9. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik heb deze kast gekocht voor mijn zoontje. Hij was niet zo duur en het past goed bij de woezel en pip thema.

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb hem eerst gebruikt voor mijn dochter, maar zij heeft nu al haar kleding in de lades van het Ikea uitschuifbed. En omdat de kinderkamers niet groot zijn was de kast over.
    Nu in verwachting van een jongen, maar de kast staat gewoon op zijn kamer hoor. We hadden alle babyspullen al weggedaan en moesten dus alles opnieuw (tweedehands) aanschaffen.
    Het kost al genoeg dus ik vind het prima zo. Als hij wat ouder is krijgt hij toch een nieuwe kamer dus voor die paar jaartjes...
    Ik zal zo even een foto maken.

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Kan prima voor een jongen. Persoonlijk vind ik hemnes leuker.

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hier de foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      3
  13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dit had ik ook idd! Het is gewoon een kast, vind hem niet specifiek meisjes of jongensachtig.

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    En ook bij jongens baby's mag het schattig zijn toch 😊

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hebben de commode van dezelfde lijn reeds bij twee jongens gebruikt en nog geen klachten gehad ;)
    Uiteindelijk zit alles in de aankleding, daarnaast wist ik de eerste keer niet dat ik een jongetje kreeg en was mijn kamer heel neutraal, kan echt beide kanten op.

16. Bijnamamavan2

1 mrt 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem ook. Ik vind hem best kunnen voor een jongen...

17. veense

veense Niet meer actief

Leuke stickers op de kast!

18. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Ik ben overtuigd. Dank jullie wel dames. Ook voor de voorbeelden van jullie kamertjes.

19. Bijnamamavan2

1 mrt 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je :) Zijn van de Xenos...

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij hebben de Sprint & de Varia 2-deurs kasten van de Leenbakker voor onze jongens.

Qua prijs helemaal de onze :D ! En redelijk goede kwaliteit. Oké, het blijft niet 20 jaar goed, maar dat hoeft ook niet voor dat geld. Het is stabiel en stevig. De kinderen kunnen er verstoppertje in spelen en voor de rest is het gewoon een goede kast.

Alleen inderdaad niet erg sfeervol gevormd. Gewoon rechthoekig, niet designvol en out there. Maar wij hebben daar niet zo'n last van.

Deel Deze Pagina