kan iemand mij helpen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamaDD, 25 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Afgelopen maandag zijn wij er achter gekomen zwanger te zijn.
    Het is nog erg pril want volgens mijn berekeningen zou ik nu 4,5 week zijn.
    Afgelopen juli hebben we met 6 weken een miskraam gehad dus ben wel een klein beetje bang.
    Gisteravond had ik met afvegen iets gekleurd slijm, gelijk sloeg de angst toe.
    Ik heb mijn best gedaan me niet druk te maken en mezelf te overtuigen dat het gewoon goed gaat komen.
    Bij de vorige zwangerschap had ik vanaf minuut 1 al het gevoel dat het niet goed zat en nu had/heb ik er alle vertrouwen in.
    Toch ben ik er vannacht onbewust mee bezig geweest en werd ik met een ander gevoel wakker, ook had ik met afvegen weer wat gekleurd slijm.
    Zal er weer een miskraam volgen of kan het geen kwaad???

Liefs mamaDD

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey!

Ik denk niet dat je je al teveel zorgen moet maken. Veel vrouwen verliezen rond de periode dat ze hun menstruatie moeten krijgen (en dat niet worden omdat ze zwanger zijn) gekleurd/rosig slijm. Dit heeft met de innesteling te maken en hoort er dus gewoon allemaal bij. Zolang het geen helder rood bloed is met stolseltjes en heftige buikkrampen zeg ik: Genieten!

Fijne kerst meid!

3. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!

Gisteren voor de zekerheid toch even langs de huisarts gegaan.
    Ze heeft een echo gemaakt en daar was een hele kleine opening in de baarmoeder te zien.
    Wij waren gelijk wat opgelucht want bij de vorige keer was er eerst niks te zien en een paar dagen later een langwerpige opening, dat vonden we toen al raar en dat is ook een miskraam geworden.
    Volgende week maandag mag ik weer langskomen om te kijken hoe het gaat.
    De huisarts vertelde dat het geen kwaad kan af en toe gekleurd slijm te verliezen.

Liefs!

4. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net helaas bloed bij het afvegen.....
    Hoop zo dat het nog goed zit......

5. Tese

Tese Niet meer actief

Meis zolang je geen krampen hebt is er niets aan de hand! Bloed betekend echt niet meteen een miskraam.

Deel Deze Pagina