Ik vraag me af of jullie dit herkennen. Ik heb na de bevalling zo'n 5 dagen hevig gevloeid, daarna eigenlijk nog maar heel licht (hier en daar een drup) en 2 weken na de bevalling was het helemaal over. Maar sinds die tijd ben ik af en aan ongesteld (als dat het is) Soms een paar dagen niet, dan een dag weer wel, dan 2 dagen niet dan een week wel. En nu heb ik ook al op de dagen dat ik geen bloed verlies last van bloederige slijmerige afscheiding. Sowieso heb ik veel meer last van afscheiding trouwens. Ik vind het inmiddels een beetje vreemd. Ik snap best dat alles wat ontregeld is, maar is dit normaal? Hoe ging dat bij jullie? Zou ik hiervoor het ziekenhuis nog kunnen bellen? Of hoort dit er gewoon bij?
Hey, ja ik herken het. Bij de eerste twee bevalling had ik dat niet, bij de derde had ik dat ook en nu nog steeds. Ons derde kindje is nu 3,5 maand. Heel vreemd, begrijp het ook niet maar ik denk dat het bij mij komt door de minipil. Weet niet of jij iets gebruikt/slikt?
Hier tot ca 8 weken na de bevalling gevloeid, dat ging ook af en aan. Dat hoorde gewoon bij het vloeien. Was volgens de gyn normaal. En nadat het vloeien echt gestopt was werd ik 4 weken later gewoon ongesteld zoals voor de bevalling.
Heel herkenbaar. Dat heb ik ook weken gehad. Elke keer dacht ik dat het gestopt was, en dan paar dagen later begon het weer..
Ok, dus het komt toch wel vaker voor. Ben benieuwd wanneer er weer een beetje regelmaat in komt dan. Dit is best lastig zo
Hoi! Ik heb dat precies hetzelfde, maar heb ook.weer kramp onder in m'n buik. Heb jij dat ook, of zou mijn menstruatie alweer begonnen zijn? Hoop het niet, had gehoopt dat dat weg zou blijven met bv
ha! ook al om zon heerlijke tijd wakker? Ik heb eigenlijk bijna geen buikpijn tot nu toe, maar wel soms weer eens een dikke puist of andere dingen die voor mij bij de menstruatie horen. Je kunt zelfs met bv gaan menstrueren na een paar weken, ik gaf/geef ook bv. Ook al ging het in het begin niet helemaal goed, ik heb wel altijd veel gekolft en had het dan ook niet verwacht zo snel. Toch was het mijn menstruatie volgens de gyn toen.