Ik weet het de lente moet nog beginnen, maar heb super veel zin in aankomende zomer! Want heb veel leuke dingen in/op de planning! Het begint al volgende maand, Met pasen een lang weekendje weg! Begin juni familie dag. Op vakantie naar duitsland. Dagje dolfinarium. Juli En een dagje Apenheul. Juli/augustus. Uiteraard gaan we korting sparen En ergens in de zomer ook nog naar irreland in duitsland. Een mega kinderboerderij/speeltuin. Verder nog lekker zwemmen, BBQ en luieren en zonnen in eigen tuintje. Wat zijn jullie van plan deze zomer!
Je hebt veel leuke dingen voor de boeg, geniet ervan! Ik wil vooral lekker gaan genieten van het mooie weer. Zoveel mogelijk met ons mannetje naar buiten. Manlief en ik willen graag ern dagje naar het openluchtmuseum. In de vakantie gaan we lekker 10 dagen naar de camping hier in nederland. En deze zomer wordt ons mannetje 1 jaar. Dus dat wordt groot feest!
Ik smacht naar mijn welverdiende 6 weken zomervakantie! Lekker chillen, lekker weer en even niks moeten. Nou ja, behalve hier thuis dan. Maar even vrij van mijn studie.
Hier in april midweekje weg incl Plopsa en dierenpark Emmen, kaartjes voor cabaretier, in juni naar Turkijke, en dan nog de efteling/Artis waar ik al kaarten voor heb. Verder nog dagje Tivoli (jumbo dagje uit sparen). En hopelijk veel zon terras en bbq avondjes! Hoop dat de zomer ook vroeg is en de herfst laat! Ik hou zoooo vd lente en zomer!
Bevalling doen ongeveer rond eind juni (hopelijk), begin juli. Heb daar onwijs veel zin in. En daarna een hele zomer vol verlof, spelen met mijn dochter en knuffelen met mijn zoon.
Bevallen, bijkomen, genieten van de baby! En om te gaan picknicken met ons drieën. Verder nog weinig in de planning
Ik ook!! Wij zijn nogal van de spontane actie's plannen vrij wel een dag van te voren. Maar sowieso de gehele zomer naar onze stacaravan in Renesse en de uitstapjes doen we zoals gezegd dag van te voren plannen. Staat wel een week vakantie gepland in december dus dat is geen zomer hahahaha!
we hebben in mei een vakantie staan met de fam. mijn ouders, zusje en gezin en mijn gezin erg veel zin in!! genieten van het weer en lekker buiten zijn met mijn dochter en haar 1e verjaardag vieren! verder zullen we wel een keer ergens naar toe gaan of zo ..
Hier de hele planning omgegooid Zouden in sept beginnen aan de badkamer maar dit gaan we nu over een maand doen. Ik ga deze zomer genieten van onze tuin bq avondjes met fam. Lekker zwemmen in het buitenzwembad in de buurt. En verlof! En dan aan het eind de geboorte van ons 3de wondertje!
In april zijn we 5 jaar 'getrouwd' en gaan we een 2 dagen naar de Efteling (incl. nachtje hotel) met z'n tweetjes. Mijn man gaat nog een aantal weken in de kost (waaronder 1 week meivakantie en 2 weken in de zomervakantie). Hij zit in een huisje op een vakantiepark, dus wij gaan lekker mee. Gratis zwemmen etc, dat slaan we niet af . In de zomervakantie gaan we 2 of 3 weken kamperen met de tent in Duitsland. Eind van de zomer hopen we te gaan verbouwen en beneden nieuwe kozijnen te plaatsen in de woonkamer en keuken. Verder lekker veel boswandelingen, picknicken, fietstochtjes, met alle vriendjes en vriendinnetjes naar de speeltuin
Heb er ook zo een zin in! April jongste jarig en mei de oudste. Daarna aftellen om in juli lekker twee weken naar Turkije te gaan. Verder gewoon lekker genieten in de tuin en wat dagjes weg!
Wij gaan overzomeren in Nederland oftewel, we zoeken het koude weer op. Lekker naar het frisse weer toe
Ook leuk om te lezen dat de zwangere mama's lekker willen gaan genieten met hun pas geboren kleintje! Ook mooi, als het niet te heet is lekker wandelen en lekkers mee! De rest ook erg leuke plannen! De dagjes uit staan bij ons ook nog niet vast. Op 5 min fietsen zijn we hier ook snel bij een recreatie plas..dus daar zal ik vast ook wel een paar keer heen gaan door de week als mijn dame 6 weken vakantie heeft. En dan is ze 4 en mag ze naar school. En ook veel naar de speeltuintjes in de buurt,
Begin juni 3 weken vakantie maar nog geen idee wat te doen. Kleintje is dan bijna 1 jaar, dus misschien wel ergens kamperen of gewoon leuke uitstapjes maken en genieten!
Genieten van onze kleine man die in april geboren wordt. En waarschijnlijk met mijn man en onze kleine lekker weg. + we hebben een bruiloft in juni. En weer aan het werk.
Hier worden eind mei onze kindjes geboren. We gaan vooral genieten van onze pracht kindjes! Veel leuke dagjes hopelijk met terassen en bbqen! We gaan vast 1 of 2 weekendje na me schoonouders logeren! In augustus is bij me schoonouders in zalencentrum altijd soort van kinder vakantie week waar mijn man gaat werken en ik lekker heen ga genieten met onze kindjes! En in augustus zijn we een jaar getrouwd dus dat gaan we vast vieren! Ook in augustus ons eerste papa & mama uitstapje zonder kindjes na een feestje! En in september gaan we midweekje na centerparcs met ons gezin + hondje! Heb er zon zin in dit wordt de beste zomer ooit waarschijnlijk!
Vorig weekend naar de dierentuin geweest. Meivakantie een weekje weg. Dan in juni hopelijk een gezonde baby op de wereld zetten en genieten! Dan in de zomer met de oudste 2 twee dagen Efteling met een overnachting. En gewoon wat losse uitstapjes maken. En....alvast weer boeken voor volgend jaar want dan willen we weer naar Italie. Daar komt dit jaar een kleine meid tussen dus dat kan niet doorgaan.
We vertrekken begin juni naar onze sta caravan.. ( gewoon hier in ned) tot de bouwvak is afgelopen.. dan gaan we nog naar; plopsa, een grote speeltuin hier in de buurt en hopelijk veel naar het water! Hihi
heeeel veel buiten zitten in/rond het zwembad eind van de zomer bevallen voor de rest geen plannen. Wilde eerst in mei 2weken weg maar die dagen houden we nu voor bij de bevallign