Welke ZP discussie ben jij nooit vergeten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ysabella, 9 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Na de welk topic ben je nooit vergeten hier een leuke variant die ik nog niet voorbij heb zien komen.
    Welke discussie die jij zelf hier op zp hebt gehad ben je nooit vergeten maar kun je nu achteraf wel om lachen? Met wie had je die discussie en waarover ging het? Ben je nieuwsgierig of je discussiepartner de discussie ook heeft onthouden en hetzelfde heeft ervaren?

Ik begin zelf...
    Een jaar of 2 geleden heb ik met @DastyQueen een discussie gehad over een naakte buurman in een bad. Op dat moment vonden we elkaar echt super stom en dachten we nooit meer een reactie van elkaar te liken maar achteraf kunnen we er alle 2 erg om lachen omdat het echt een stomme discussie was.

Zoe123, lloorrtt, Bailey07 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Bijna elke maand verschijnt deze vraag in de lounge..

De topics over 'welke topic is blijven hangen' vergeten we dus niet zo gauw :)

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dat vraagt ze toch niet?
    Ze vraagt welke discussie die je zelf gevoert hebt is je blijven hangen!

Poolvos, Brinsa, lloorrtt en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. DastyQueen

Hahaha ik heb gewoon hard copy bewijs van die discussie :oops::D:eek: Screenshot_20181009-205705.png

lloorrtt, dreumesje, Lisanne1811 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    wij vonden elkaar zo aardig. :roflmao:

lloorrtt en DastyQueen vinden dit leuk.
  6. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Het topic over orgaandonatie. Niet zo zeer onthouden wie de andere partij was/waren of de discussie zelf, maar wat me vooral is bij gebleven daarvan was hoeveel overeenkomsten ik zag in spirituele zaken met mamabri, ondanks dat we allebei in iets heel anders geloven. Dat heeft mijn beeld over religie wel veranderd en ik heb er meer respect voor gekregen.

nizzie86, Poolvos, Snoeki en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dit vind ik altijd rete irritant.

Reageer dan niet, als je dit zegt. Je weet toch dat er op een forum regelmatig dezelfde vraag boven komt? Boeiend. Laat t gaan.

Huismuisie en Ysabella vinden dit leuk.
  8. Treez

Treez Niet meer actief

Echt al heel lang geleden, maar dat was een discussie over het feit dat werkende vrouwen doorbetaald werden tijdens hun zwangerschapsverlof. De persoon in kwestie vond het belachelijk dat vrouwen hiervan profiteren. Als je koos om zwanger te worden, hoeft werkend Nederland hier niet voor op te draaien. Zij was gestopt met werken omdat ze geen profiteur wilde zijn van andermans belastinggeld (want belastinggeld wordt enkel gebruikt voor zwangere vrouwen -ahum- :rolleyes:). Ze was er ook voorstander van dat vrouwen in de vruchtbare leeftijd niet werden aangenomen door werkgevers. Ik vond dat zo ontzettend onbegrijpelijk en niet passend in mijn wereldbeeld. Ik weet niet of ze nog lid is. Ze was bekende onder meerdere namen, waaronder isademi (of zo iets).

Zoe123, Evanesco, laurazoey en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.158
    3.803
    113
    Over hoe vaak je je vloer dweilt, m.n. met @mamabri. Slapeloze nachten van gehad:oops: Hiervan heb ik geleerd dat ik nooit meer op zp iets moet posten over hoe ik het huishouden doe.

Mila27, Theezeefje, Evanesco en 27 anderen vinden dit leuk.
  10. DastyQueen

:roflmao:

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Die is hopelijk teruggereisd naar de jaren '50.

Zara75, Jo79, Louise11110 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Treez

Treez Niet meer actief

Wij lagen elkaar ook niet heel erg (en nu druk ik mij zeer diplomatiek uit :cool:).

jessy77 vindt dit leuk.
  13. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Oh ja, die kon wel apart uit de hoek komen inderdaad... :roflmao:

Treez vindt dit leuk.
  14. Whysteria

Een discussie over zeep maken met Zogelukkig. Zij beweerde dat haar biologisch linksgedraaide zeep vervaardigd was zónder Natriumhydroxide. Wat uiteraard niet waar was, en ik haar aan de hand van de ingredientenlijst duidelijk heb kunnen maken. Wij lagen wel vaker overhoop om het zacht uit te drukken :roflmao:

paula1984, Lisanne1811, Treez en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. DastyQueen

Ik zit zoooo hard te denken, ik heb regelmatig discussies (ja echt, zou je niet denken:oops::p) maar weet er ineens geen 1 te benoemen.

lloorrtt, Riverdale87 en Ysabella vinden dit leuk.
  16. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Heftige onderwerpen wel, zeep en de vloer dweilen :D Het moet niet gekker worden!

Muggenstift, Zara75, Theezeefje en 16 anderen vinden dit leuk.
  17. Whysteria

Het hangt van de discussiepartner af... :roflmao:

Oona vindt dit leuk.
  18. DastyQueen

Na hard denken weet ik er 1, achteraf ook echt lachwekkend dat het een discussie werd. Ik noem het het tepel topic, was bij nieuws over een meisje die door school zonder bh onder haar shirt naar huis was gestuurt. Ik weet alleen niet meer wie nou perse vond dat die BH aan moest blijven en tepels echt niet kunnen!

lloorrtt, Lisanne1811, Vitamientjuh en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. tuc

tuc Niet meer actief

Ooo ik weet er nog 1. Rompers met oude poepvlekken. Ik werd compleet voor gek verklaard en gelynched dat ik dat vies vond. Een romper die in de was geweest is en nog poepvlekken heeft ging altijd meteen de kliko in hier.
    Een hele discussie met rozemarijke dat dat niet vies was en belachelijk dat ik dat vond want het was geen poep meer, enkel verkleuring.

Melief, Zoe123, Juffie26 en 10 anderen vinden dit leuk.
  20. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Jaa ik weet t nog... leuk die oude namen, zogelukkig en rozemarijke.. nu voel ik me soms 1 van de “alternatieven” terwijl zij echt veel erger waren toen. En Dirksmama natuurlijk, wat zou daar mee gebeurt zijn.. zou ze een ander doel in haar leven gevonden hebben naast borstvoeding geven.

EdN, Zomerrr, dreumesje en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina