Ervaring Spray Tan

Discussie in 'De lounge' gestart door Tranquila, 11 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Hallo,

Iemand ervaring met spray tan. En dan bedoel ik niet ‘doe het zelf spray tan’ dat durf ik niet. Ik heb binnenkort een feestje en een zonnebankje zit er voorlopig niet in..

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.161
    3.040
    113
    Nederland
    Ik heb het een paar jaar geleden gedaan. Ik was heel mooi en egaal bruin! Echter na een paar dagen tot een week begon de kleur weg te gaan en kreeg ik vlekken. Ik leek wel een koe:|

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb er goede ervaringen mee.

2 a 3 dagen van te voren je lijf scrubben.
    De dag van de pray tan geen bodylotion o.i.d gebruiken en niet te snel douchen daarna.

Ik heb nooit vlekken gehad. Het verdween weer egaal.

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik heb het 1 keer laten doen en vond het echt fantastisch :roflmao: 1,5 week alleen maar in jurkjes en korte broeken rond gelopen :roflmao: heeeeerlijk! Eindelijk eens bruine benen!

Wel goed scrubben vooraf en niet te donkere tint laten doen. En op een gegeven moment gaat het ‘afbladderen’.

Ysabella vindt dit leuk.
  5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Je maakte mij al helemaal blij,( want ik zat stiekem mee te lezen omdat ik dacht Hey dat is misschien een goed alternatief ipv de zonnebank.) maar toen kwam opeens het woord afbladderen.:|

nizzie86 vindt dit leuk.
  6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik ben ook wel heel benieuwd naar ervaringen. I.v.m. met erge allergie voor de zon ben ik die melkbus die je ziet lopen.

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Tja blijkbaar verschilt dat per persoon! En ik heb het slechts eenmalig laten doen, voor een feestje, dus wellicht zit daar dan ook verschil in.

Ysabella vindt dit leuk.
  8. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hier goede ervaringen. Al een paar keer laten doen. In het voorjaar als we op vakantie gaan naar de zon... echt ideaal en nooit afgebladderd. Ik koop er wel altijd een flesje speciale lotion bij met een vleugje zelfbruiner.

Zoals gezegd je lijf van te voren goed scrubben. Je mag overigens daarna geen producten gebruiken welke olie bevatten als je spraytan hebt ondergaan. Dit zorgt voor vlekken en verkleuring. Daarom koop ik er altijd de juiste verzorgingsproducten bij de salon. Als je een onderhoudslotion gebruikt kan de kleur wel tot 2 weken blijven zitten.

Tranquila vindt dit leuk.
  9. marieke12345

marieke12345 Actief lid

11 okt 2013
    463
    122
    43
    Ik heb het ook een keertje laten doen en het zag er prachtig uit. Had alleen wel vlekken in mn bed die er niet meer uitgingen:oops: blijkbaar geeft het af met zweten die eerste nachten dus ik zou wel een pyjama aan doen:D

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Paar keer gedaan , en goede ervaringen mee!
    Van tevoren goed scrubben.

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

zelf nooit gedaan maar ik vond elke vriendin die het wel gedaan had oranje. En dat waren er een stuk of 10 die allemaal ergens anders geweest zijn.

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik heb het weleens gedaan een dag of 3 voor een bruiloft waar ik daggast was. Ik zag geen verschil, mijn benen waren nog even wit als altijd. Ze had hem wel op een lichte stand gezet omdat ik heel wit ben van mezelf en anders zou ik oranje worden. Maar volgens mij heeft ze alleen maar water op me gesprayd

13. Butchke

Butchke Niet meer actief

Dan is het niet goed gedaan of de voorbereidingen zijn fout gegaan bij je vriendinnen. Ikzelf heb al zeker 15 keer een spraytan gehad en vriendinnen ook en nog nooit oranje gekleurd. Altijd mooi diepbruin

DastyQueen vindt dit leuk.
  14. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Dankzij jullie durf ik wel een poging te wagen. De meeste reacties zijn toch wel positief. Ik ga morgen ff rond bellen. Ik hou jullie op de hoogte. Dat zweten in bed vind ik trouwens wel eng!

15. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Heb het 3 a 4 keer gedaan. Goede ervaringen mee het werd mooi egaal en niet to much gewoon een mooi kleurtje! Idd goed scrubbed van te voren. Verder nooit gevlekt, afgebladderd of afgegeven met zweten hier.

Deel Deze Pagina