Ow misschien handig, wij hebben een stokke verkleiner in de babyset. Van de kussentjes misschien is dat fijn. Ons zoontje is nu 7,5 kilo en zit dan heerlijk. Wel met tuigje trouwens omdat hij alles voor zich wil pakken en zo ver naar voren leunt dan.
Ideaal!!! Mijn kleintje kan er nu echt heel goed in zitten, en met vier maanden kon hij er al een paar minuutjes in zitten met een handoek opgerold er in (advies van de fysio)
Yummy, heb nog even voor je gekeken op de babydump.nl en wat ik kon zien is het echt hun standaardprijs, dit is wel exclusief bekleding.
Helemaal blij met de stokke. Wij hebben de new born set gekocht erbij gekocht, Hidde was al 5 maanden, maar heeft er nog tot 7 maanden in gelegen, toen kon hij zitten. Nu in de babyinzet en dat gaat super.
Onze zoon zit erin vanaf de 5,5 maand. Eerst met een dekentje in zijn rug en nu sinds 2 weken gewoon zonder in de babyinzet. Ik heb wel via andere webwinkel een blad gekocht bij de stokke stoel De playtray. Vind het een heel stuk prettiger dan zo aan de tafel. Fijne opstaande rand waardoor speeltjes en eten beter op het blad voor hem blijven staan/liggen.