Ik ben me steeds meer aan het oriënteren op het babyspul, en wat is er veel te koop! Nu heb ik veel positieve ervaringen gelezen over de stokke tripp trapp + newbornset. Ik zag ook de stokke steps met een bouncer die je ook als losse wipstoel kan gebruiken. Hier kan ik echter nog niet zoveel ervaringen over vinden. Wie heeft hier al ervaring mee?
Wij hebben de tripp trapp met newborn set. Deze vind ik ideaal. Ook vind ik dit een mooiere stoel dan die bij de bouncer hoort. Wij hebben wel de bouncer los, zonder bijpassende stoel dus. Wat een ideaal ding is dat!! Voor mijn dochter hadden we de Bjorn wipstoel, die was al ideaal, maar de bouncer is écht perfect. Wat dat betreft dus een echte aanrader. Hij zit wel mooi en stevig op de bijpassende stoel, maar persoonlijk vond ik de stoel minder mooi. Ook hadden we al een tripp trapp van m'n dochter, dus dan past het geheel ook mooier bij elkaar.
Klopt inderdaad dat nog weinig ervaring, volgens mij sinds 2014 op de markt. Wij hebben de steps bouncer / kinderstoel sinds 6 mnd in gebruik en ben heel blij mee! Baby kan lekker in wipstoel op de grond en gezellig mee aan tafel zitten. Nu mijn baby meer interesse heeft in eten is dat ook erg leuk! En mijn baby vindt het ook super dat er een speeltje voor zijn neus hangt (klik je aan de stoel)!