Ik gebruik dit samen... Naja, ga het samen gebruiken hahaha, maar de box staat al in de woonkamer en heb een boxmatras met overtrek en daarbovenop een vrij dik boxkleed, van Koeka... Is nu lekker zacht...
Als je voor een boxmatras kiest gebruik je dit met een kleed. Echter, een matras gebruik je waarschijnlijk maar kort omdat ze daar niet goed oo kunnen rollen enzo. Wij hebben ervoor gekozen om twee boxkleden te kopen (1 hele goedkope, neutrale) en die op elkaar te leggen. De goedkope ligt nu vaak op de grond of in de zomer ook buiten
Wij hebben ook allebei voor in de box. Tot nu toe heel blij met mijn aankoop. Heb het even in de box gelegd en daarna even met me handen gevoeld hoe het met matras en zonder matras ligt. Het is net even wat zachter
Ja ik zag dat ze niet duur waren, vandaar ook mijn twijfel. Ik denk dat ik voor beide ga. Bedankt allemaal!
wij hebben beide! Onze kindjes hebben er dankbaar gebruik van gemaakt, en de derde straks ook. Lekker zacht!
Wij hebben ook allebei. Onze dochter kruipt, rolt en trekt zich op. Ik vind het juist fijn dat wanneer ze omvalt, enigszins zacht landt.