Zaterdag komen 2 goede vrienden weer eens langs. Ze maken altijd heele flauwe grappen (nepspin in koffiemok, inkt in spoelbak van wc, 4 uur 's nachts met een ontbijtje aan komen zetten, 100 ballonnen rondom ons huis laten zonder helium dus ze gaan geen kant op, alle boeken op de kop in boekenkast, etc) dus: Tijd voor wraak! Wie o wie weet nog een flauwe grap? Hoe flauwer hoe beter. Alle tips zijn welkom! Flientje
je hebt van die snoepjes alsof je bloed in je mond hebt dan... misschien dat een optie.. dus doe je zo ding in je mond doe alsof je hoest.. of dit gaat te ver kan ook ? anders uhm je hebt vaak van die fopshops misschien daar eens kijken..
Ik weet niet of je vrienden evt alcohol ofzo drinken... mijn ouders hebben ooit als "huwelijksgrap" bij vrienden, alle inhouden gewijzigd... vanillevla in advocaatfles, water of 7up in de jeneverfles etc. Uhmm.... daar moet ik verder nog even over nadenken, ben helaas zelf nooit zo creatief met dat soort dingen 8)
Ik dus ook niet. Ik ben volgens mij op dit gebied volslagen humor-loos... Maar t is wel een goeie: Ketjap in een voormalige colafles... Ghehehehehe
Een beetje afwasmiddel op de voorruit van de auto doen...met dit weer valt het ook niet zo op als de voorruit nat is. Dan gaan ze weg met de auto en willen ze hun ruitewissers aandoen...allemaal schuim Mijn vriend heeft een soort van klein cameratje, moet je vragen of ze even een foto van je willen maken....krijgen ze een schok
Men neme: een grote hoed, een glaasje wat onder de hoed past, wat ranja oid en een buig-rietje. Doe de ranja in het glaasje en zet de hoed er over heen. Het rietje stop je met de korte kant onder de hoed zodat het lange gedeelte eruit steekt. Dan sluit je een deal met je plaaggeest. Dat je voor bijvoorbeeld 25 euro het glaasje leeg kan drinken zonder de hoed op te tillen.... Mocht ie er in tuinen, dan zuig je aan het rietje. En dan betalen maar...Nou moet hij maar s bewijzen dat het glaasje niet leeg is, dus hij moet de hoed op tillen... en dan drink jij het glaasje leeg... In ieder geval: succes.
Mijn moeder heeft eens, wel is waar per ongeluk, zout in de suikerpot gedaan ipv suiker. Dit wa toevallig bij de verzekeringsagent Maar dus als ze koffie of thee drinken gewoon zout in de suikerpot doen. Succes, ik wil wel weten wat je gedaan hebt en hoe ze gereageerd hebben...... Hope
Iiiiiieeeehllll! De gedachte alleen al is om van te kotsen haha! Die van het afwasmiddel op het autoraam vind ik ook leuk. Maar dan moeten we hem wel aan doen als ze wegrijden en niet als ze op de snelweg zitten ofzo. Da's een beetje gevaarlijk... Ik ben ooit eens in de maling genomen met zo'm neptelefoontje. 1 of andere griet had sex gehad met mijn (nu ex) vriend en was zwanger geraakt. Maar je hebt vele varianten en ze gaan tekeer als een gek. Dus als je nou zo iets belt terwijl zij er zijn en ze dan op hun mobiel laat bellen door zo iemand dan kan je lachen om je eigen flauwe grap
Whaaahahahaha, ik kan hier wel even goede inspiratie opdoen. Ik laat zondag of zaterdag uiteraard weten in welke boobytraps ze getrapt zijn. Ga door met die tips!
Nee, ze blijven waarschijnlijk niet slapen. Maar op de autobekleding op nekhoogte jeukpoeder doen is natuurlijk wél een optie...
Pizza's bestellen op hun naam/adres en natuurlijk hun rekening. En dan het liefst laat in de avond. Heel gemeen
Een of meerdere ruiten in hun huis aan de buitenkant flink bewerken met vingerverf. Is een hel om het weer schoon te krijgen.....ik kan het weten...
Een net grapje is een dun touwtje om hun jasmouw binden, dan kunnen ze hun arm er niet doorheen krijgen als ze weggaan. Je kunt ook een leuke sticker kopen en op de achterkant van hun auto plakken, zo'n playboybunny ofzo. Oh ja, als ze weggaan als het donker is en hun auto niet zo goed zien, kun je ketchup in de gril gooien en er wat veren uit laten steken, alsof ze een of andere vogel hebben aangereden.
Als ik 2 eieren op je hoofd kapot mag slaan krijg je 50 euro! En er dan gewoon 1 kapot slaan! Resultaat----> Een vies hoofd en jij hebt je geld nog