Hallo ik heb vanmorgen mijn implanon laten verwijderen omdat we een kinderwens hebben Nu zo'n 4 uur later begin ik licht bloed te verliezen. Kan het zijn dat mijn menstruatie nu al op gang komt? Heb tijdens het dragen van de implanon alleen in het begin wat licht bloedverlies gehad. Verder niet en heb hem bijna 1 jaar gehad.
hallo! Dat zou heel goed kunnen hoor! Ik heb een bloeding gekregen 2 dagen na verwijdering ook best wel snel. Dus het zou heel goed kunnen ja veel succes!
Tot nu toe breekt het nog niet heel erg door. Maar we wachten wel af. Zit denk ik ook weinig anders op
hahaha nee afwachten is het helaas maar jaaaa lichaam moet weer even 'naar fabrieksinstellingen' hahaha hoe gaat het nu?
Hee Sweety, Het verwijderen van de spiraal op zich kan wat bloedverlies met zich meebrengen (baarmoeder en baarmoederhals zijn omgeven door goed doorbloed weefsel) en als je dat 'beschadigd' raakt kun je logisch gezien gaan bloeden. Het lijkt me daarom aannemelijker dat dit de bloeding veroorzaakt dan dat het je ontrekkingsbloeding is..
Hey, T is wel normaal bij de implanon. Ze zeggen ook dat je lichaam zich meteen en snel kan herstellen na de implanon. Ik heb doe van mij 9 maanden gehad maar doe moest eruit omdat ik die maanden constant heb gevloeid omdat t slijmvlies te dun bleef en scheurde. Maar meteen de dag na t verwijderen was mn bloedden gestopt en een week later een lichte bloeding van 4 dagen. En sindsdien was t aardog regelmatig. Succes met wachten iig