Hey meiden, Ik ben na de zwangerschap van eva weet begonnen met roken en baal als een stekker wil stoppen, dus sinds gisteravond niet meer gerookt!!! Maar ik ben weer lekker op gewicht en wil niet aankomen, wie is er niet aangekomen en wel gestopt??? en tips zijn ook erugggggggg welkom!!!
ik ben heel fout geweest en heb tijdens me zwangerschap van thobias nog gerookt maar ineens sloeg ik om en ben in 1 keer gestopt aankomen deed ik toch al en nu zit ik weer op me oude gewicht voor me zwangerschap en denk niet dat ik nu nog echt aan zal komen aangezien ik al meer dan 3 maanden ben gestopt! jullie kunnen het meiden !!! moet wel zeggen heb het de laatste dagen wel moeilijk hoor!!
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het gaat er om dat het een gewoonte is geworden om iets in je mond te stoppen ( heb ik eens ergens gelezen). En dat moet dus vervangen worden door wat anders.. En als eten geen optie is, blijft er vrij weinig over.. Ja kauwgom misschien... Veel kauwgom werkt laxerend, dus tsja, 2 vliegen in 1 klap zal ik maar zeggen
Ik ben gestopt met roken zodra ik wist dat ik zwanger was en ben sindsdien 3 kg aangekomen, maar dit komt door de zwangerschap. Ik ben hetzelfde blijven eten als voorheen,maar drink wel veel meer water, misschien dat dat helpt?
mijn vriend is mbv laserbehandeling gestopt in 1x Hij kreeg daar advies om zo min mogelijk cafeine enz binnen te krijgen omdat ook dit verslavend werkt en dus ook de vraag om andere verslavingen versterkt. dus ook niet te veel kauwgom/mintsnoepjes werken nl ook 'verslavénd' dat je meer wil...dus die juist niet. Lollies? daar zul je niet veel van bij komen en dan ben je ook 'bezig' met iets... tja en...gewoon karakter en meer bewegen: mijn vriend merkte b.v dat stoelgang ook trager werd, dus daar hou je ook meer 'vast' hih succes!
Ik weet het..Maar het blijft wel een feit, je wilt niet aankomen, dan moet je ook niet gaan eten. KEnnissen van me hadden iets met magneetjes in hun oren tegen de extra hongergevoelens en daar ging het goed.
Ik ben gestopt met roken toen ik zwanger was en dus weet niet hoeveel ik daadwereklijk aangekomen ben van het stoppen met roken. idd ga je meer snaaien. Het is ook de kunst om echt streng tegen jezelf te zijn. Als je zin hebt in iets lekkers dan eerst na te denken voor je het ook opeet. Dat doe ik nu ook, nu ik nog wat kilo's kwijt wil en voor mij werkt het. je stopt namelijk snel wat lekkers in je mond zonder erbij na te denken. Probeer anders ook geond te snoepen kan ook heel veel schelen. Heel veel succes meid!
doordat je stofwisseling langzamer gaat werken, kom je automatisch wat aan... maar als je van de snoep en dergelijke afblijft zal de schade misschien beperkt blijven tot een kilootje of 2 a 3
Toen ik stopte met roken, ben ik meteen een dieet gan volgen. Veel mensen in mijn omgeving dachten dat het gedoemd was te mislukken, maar ik heb het volgehouden, ben gestopt met roken en afgevallen. Gewoon een kwestie van doorzettingsvermogen en motivatie. (zeg ik nu heel stoer). Maar inderdaad de tip is: Gewoon niet meer gaan eten. Of gezond snacken zoals worteltjes en komkommer en paprika met een magere dipsaus.
Ik ben ook gestopt met roken, nu zo'n 1 1/2 jaar geleden, en ik was voor de zwangerschap niets extra aangekomen. Als ik echt zin kreeg in een sigaret, dan probeerde ik mijn gedachten te verzetten door aan andere dingen te denken of te gaan doen, lezen..bellen..zingen..internetten..tanden poetsen..sporten.. Wat ik van mezelf wel als beloning mocht was elke dag een waterijsje, die vind ik echt super lekker, en daar zitten niet ontzettend veel calorieen in. En zoals hierboven al gezegd is, inderdaad "gewoon" een kwestie van doorzetten, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.. Heel veel succes met stoppen!
ik ben gestopt met roken voor de zwangerschap en ben ongeveer 3 kilo aangekomen maar daar zat ook een vakantie bij van 2 weken all in. Ik haalde wibbertjes of tic tac en pakte daar een handje van als ik zin had in een sigaret. Suc6
Bedankt voor jullie berichtjes, het wel heel moeilijk hoor werk op kantoor en dat uitje naar buiten was altijd zo fijn even weg van die muffe mensen( hahahaha) Zit aan de sinaasappels en cup a soup en heb nicotine kauwgom, heb wel het idee dat het een beetje werkt .. Pfffffffffff echt een rot verslaving en het slaat gewoon nergens op!!! Ga vanavond lekker sporten, hoop ook meer energie te krijgen door het stoppen...
Veel succes, hopelijk hou je het vol. Als je eenmaal zonder bent zul je zien hoe lekker & gezond je je voelt. En je smaak is ook veel beter als je neit rookt.
suc6 en idd ik hoop voor jouw dat je het volhoud ik ben weer begonnen na bijna 1,5 jaar te zijn gestopt
niet aangekomen hier.... Wat ik deed...... HEEEEEEEEL VEEEEEEL water drinken uit een flesje... je hebt iets in je hand, en iets in je mond... het water geeft je een vol gevoel, dus je gaat niet meer snaaien.... en je spoelt gelijk je lichaam... mijn flesje water was dus mn vervanger....
Ik ben nu sinds oktober 2008 gestopt en ben nu zelfs lichter dan toen! De eerste twee maanden kwam ik wel iets aan, maar dat is er later weer af gegaan. Heel veel succes! Het is moeilijk, vooral in het begin gaat het met ups en downs. Het is een kwestie van volhouden. Echt, ik ben zo blij dat ik niet meer rook!