gekke vraag...?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door lilo77, 19 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Sorry voor deze wellicht vreemde vraag, maar mijn zoontje van 7 laat hele vieze stinkende scheten. Echt die geur val je bijna van flauw. Het gaat ook echt de hele dag door en het is echt vies! ik snap dat kinderen scheten laten en dat ze daar niks aan kunnen doen maar ben vooral bezorgd of die doordringende geur wel goed is (sorry voor mijn woordkeuze maar hij lijkt echt wel verrot). Het is al een tijdje aan de gang dus is ook niet van iets wat hij afgelopen dagen heeft gegeten. Herkent iemand dit en wat is er tegen te doen. Weet ook niet zo goed of ik er mee naar de dokter moet (hij ziet me aankomen!!)

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

3. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Mijn dochter is allergisch voor appel en reageert daar op met haar darmen. Je moet eens weten in hoeveel dingen appel zit, Pfffff....
    Misschien toch een allergie bij je zoontje?

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mijn zoon had dit ook. Ze hebben zijn ontlasting op kweek gezet en bij bleek giardia te hebben. Een week antibiotica en het was over.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.820
    113
    Ik zou wel de huisarts bellen hoor. Die is toch voor medische vragen.

6. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik zou toch even bellen met de HA. Ieder kind laat wel eens een enorm vieze scheet, maar toch écht niet de hele dag door... Hij zal ook niet heel anders eten als jullie, dus daar ligt het vast niet aan.

7. Kiekske

Kiekske Actief lid

1 nov 2016
    383
    44
    28
    Mijn zoontje heeft dat als hij veel melk heeft gehad. Enorme stinkscheten en een opgeblazen buik. Kan dus idd door voedsel komen.

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Bij onze dochter lactose. Nu we dat weglaten in haar dieet scheelt het echt wel weer met de stank.

Deel Deze Pagina