Sorry voor deze wellicht vreemde vraag, maar mijn zoontje van 7 laat hele vieze stinkende scheten. Echt die geur val je bijna van flauw. Het gaat ook echt de hele dag door en het is echt vies! ik snap dat kinderen scheten laten en dat ze daar niks aan kunnen doen maar ben vooral bezorgd of die doordringende geur wel goed is (sorry voor mijn woordkeuze maar hij lijkt echt wel verrot). Het is al een tijdje aan de gang dus is ook niet van iets wat hij afgelopen dagen heeft gegeten. Herkent iemand dit en wat is er tegen te doen. Weet ook niet zo goed of ik er mee naar de dokter moet (hij ziet me aankomen!!)
Grote kans dat het aan de voeding ligt! https://www.libelle.nl/mensen/actueel/dit-zeggen-je-scheten-over-je/
Mijn dochter is allergisch voor appel en reageert daar op met haar darmen. Je moet eens weten in hoeveel dingen appel zit, Pfffff.... Misschien toch een allergie bij je zoontje?
Mijn zoon had dit ook. Ze hebben zijn ontlasting op kweek gezet en bij bleek giardia te hebben. Een week antibiotica en het was over.
Ik zou toch even bellen met de HA. Ieder kind laat wel eens een enorm vieze scheet, maar toch écht niet de hele dag door... Hij zal ook niet heel anders eten als jullie, dus daar ligt het vast niet aan.
Mijn zoontje heeft dat als hij veel melk heeft gehad. Enorme stinkscheten en een opgeblazen buik. Kan dus idd door voedsel komen.